Opinie o Lidl w Tarnowo Podgórne Poznańska 131a

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Lidl. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Lidl o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Tarnowo Podgórne Poznańska 131a

KS

Nie pieprz kobieto, spoufalanie się z załogą w jakikolwiek sposób jest naganne. Przyjmowanie prezentów, a później dostosowane grafika do indywidualnych potrzeb to zła praktyka. Pracuję jako KS czwarty rok i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jestem Stefa

Czy w waszym sklepie dziewczyny też noszą prezenty swojej kierowniczce na przykład na urodziny? U nas na Wirku nasza była koleżanka co rok nosi kierowniczce jakieś pierdoły, ale za to grafik ma zawsze ułożony pod siebie i wolne wtedy kiedy chce. Kierowniczka jej na to pozwala, tak jakby bała się z nią zadzierać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jach

nie, atmosfera nie dopisuje. w centrali już nie ma tych co costam mowili... :)... teraz zostali ludzie z kredytami co sie boja zwolnic...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
omg

Czy ktoś zdawał ostatnio testy na ZKS? Trudno zdać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko rzetelnie konkrety czego wymagają i co oferują bez owijania w bawełnę

Pytania

Czy wie pani ile waży koli banana ? Pewnie dużo 10-15 kg No to da rade Pani przezucic taka paletę bananów ? Dam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Lektor - Nauczyciel języka angielskiego
Tarnowo Podgórne
Early Stage
(1610 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SPAWACZ TIG ZA GRANICA
Tarnowo Podgórne
ATN Service ApS
(83 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik ochrony - obiekt logistyczno-magazynowy - Tarnowo Podgórne
Tarnowo Podgórne
Seris Konsalnet Holding S.A.
(6300 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
luc

Ile zarabia zastępca kierownika ? jaki zakres obowiązków ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lukasz1993

Witam wlasnie zlozylem podanie na stronie lidla bo bylo ogloszenie na pracownika sklepu 130 h/miesiac i czekam na odzew. Jak myslicie ciezko jest sie dostac do tej pracy? Jakie sa obowiazki wymagania w takiej pracy i zarobki? Wczesniej niewiele pracowalem. Miasto konin.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawy

Hej ja też dostałem zaproszenie na rozmowę na kierownika sekcji w CD Gródkowie. Ile można zarobić? teraz mam 3300pln na rękę i nie wiem czy była by to opłacalna zmiana. No i czy ktoś wie jak wygląda praca zmianowa u nich? i gdzie wysyłają na szkolenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
młoda93

Szukam opinii osób pracujących w biurze w Jankowicach. Szczególnie interesuje mnie dział księgowości. Czy warto przyjść na staż? Jest szansa przyjęcia na stałe do pracy po odbytym stażu (bez znajomości j.niemieckiego)? Jakie są zarobki dla początkujących księgowych? z góry dziękuję za informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
witam

A ja czekam kiedy w koncu w Gliwicach rozwalą tę bande kierowników na magazynie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola cd.

(24.10.2015) padła wzmianka o tym, że jeśli ktoś nie zdąży z wykonaniem badań do 6. 11.2015 r, termin podpisania umowy przypadnie na 19.11.2015., a także o tym, że osobom, które będą przechodziły szkolenie w sklepach w Zamościu, będzie zwracany koszt podróży, tzw. "kilometrówka". Ja chcąc zrobić badania w placówce Medicover, pojechałam swoim samochodem. Dwukrotna podróż mierzy ok 136 km. (w jedną stronę 34 km) w odpowiedzi jest informacja o rachunkach, czy biletach. Skąd mam wziąć rachunki, skoro nie spodziewałam się, że tak mnie oszukają i będę musiała walczyć o zwrot kosztów? Jakby nie było są to pieniądze, a ja jestem osobą bezrobotną. Rozumiem, że i tak nie doczekam się zwrotu. Ze strony Lidla bardzo się zawiodłam. Straciłam 2 miesiące, czekając na telefon od Kierownika Rejonu Sprzedaży, poniosłam koszty, których zapewne nie zwrócą mi i chcąc być uczciwa wobec Firmy Lidl odrzuciłam dwie oferty pracy. Sądziłam że mają honor i wyjaśnią sprawę albo, że przeproszą za nieporozumienie, a tu takie rozczarowanie, kłamstwa, wykręty i zrzucenie winy na mnie. Przez to wszystko zmalała moja pewność

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

Pod koniec września,ubiegłego roku, złożyłam podanie o pracę do sklepu Lidl w Tomaszowie Lubelskim. Po kilku tygodniach otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną na 24.10.2015 r., na którą się wstawiłam. Tego samego dnia, późnym popołudniem odebrałam telefon od kierownika rejonu sprzedaży, z informacją, że zostałam przyjęta do pracy w Lidlu w Tomaszowie Lubelskim na stanowisko sprzedawca-kasjer. Poproszono mnie również, abym jak najszybciej odebrała skierowanie na badania wymagane na tym stanowisku. Już następnego dnia, w niedzielę, wzięłam skierowanie. W poniedziałek udałam się do sanepidu, aby wyrobić książeczkę sanitarno-epidemiologiczną. Dwa dni później pojechałam ze skierowaniem do placówki Medicover w Zamościu (przy ul. Świętego Piątka) w celu wykonania potrzebnych badań. W międzyczasie otrzymałam kolejny telefon od pana D. (owego kierownika rejonu sprzedaży) z zapytaniem, czy mam już wszystkie dokumenty. Powiedziałam, że za góra kilka dni otrzymam książeczkę sanitarno-epidemiologiczną, ponieważ niektórych badań nie można przyśpieszyć. Pan kierownik zgodził się na to i zaproponował podpisanie umowy na dzień 6 listopada. Do tego dnia miałam już skompletowane wszystkie badania. 5 listopada, przed południem zatelefonowałam do pana D. z informacją, że posiadam już wszystkie wymagane dokumenty. Wówczas zostałam poinformowana, że podpisywanie umów odbyło się dzień wcześniej, tj. 4.11.2015. Byłam tym zaskoczona, ponieważ nie poinformowano mnie o tej zmianie. Pan D. zaproponował mi podpisanie umowy o pracę w innym terminie, o którym miał mnie poinformować telefonicznie w przeciągu najbliższego tygodnia. Po tygodniu, nie otrzymawszy żadnego telefonu, sama zadzwoniłam do pana kierownika rejonu z zapytaniem „co dalej?”. Po raz kolejny przesunął termin i powiedział, że za kilka dni z pewnością się odezwie do mnie. Prosił, żebym cierpliwie czekała, jednak moja cierpliwość pomału się kończyła. Nie ukrywam, że zależało mi na tej pracy, ponieważ zaufałam i uwierzyłam słowom pana D., że praca w Lidlu będzie dla mnie korzystna. Do tego czasu miałam inne propozycje pracy, ale je odrzuciłam, gdyż bardziej zależało mi na zatrudnieniu w Lidlu. Pan D. nie odezwał się więcej do mnie. 10 grudnia sama udałam się do kierownika sklepu Lidl w Tomaszowie Lub., jednak ten nie mógł mi pomóc. Zapewnił, że porozmawia z kierownikiem rejonu i przekaże mu informacje o mojej wizycie. Mimo to, pan D. nadal milczał. Czuję się oszukana przez pana D., ponieważ potraktował mnie w sposób karygodny zbywając mnie za każdym razem, gdy się z nim kontaktowałam i mydląc mi oczy obietnicą pracy. Nie miałabym żalu, gdyby zawiadomił mnie już na początku, że jednak nie zostałam przyjęta i nie dawał mi nadziei na zatrudnienie. Ten pan nigdy nie powiedział mi wprost, że się rozmyślił i że niepotrzebnie się łudzę, że otrzymam pracę w Lidlu. Tak się nie postępuje z ludźmi. 15 grudnia napisałam zażalenie, w którym przedstawiłam swoją sytuację. Dodałam również, że skoro jednak nie będę w gronie pracowników Lidla, proszę o zwrot kosztów dwukrotnej podróży do Zamościa,w celu wykonania badań i po raz drugi, by wpisać wyniki badań z sanepidu. Załączyłam też ksero-kopię wykonanych badań. W tym zażaleniu poprosiłam także, by wyjaśnili mi jaki był powód tego, że zostałam w tak „wyjątkowy” sposób potraktowana, wiedząc, że inne osoby, które tak jak ja pozytywnie przeszły rozmowę kwalifikacyjną dawno otrzymały zatrudnienie. 7 stycznia bieżącego roku dostałam odpowiedź, dzięki której utwierdziłam się w przekonaniu, że owa firma jest nierzetelna. Oto odpowiedź: "W odpowiedzi na Pani pismo z dnia 15 grudnia 2015 r. Informuję, że warunkiem nawiązania stosunku pracy było dostarczenie kompletu dokumentów do dnia 5 listopada 2015 r., o czym została Pani poinformowana przez Pana D... W związku z powyższym, niedostarczenie dokumentów w terminie wiązało się z niepodpisaniem umowy o pracę z potencjalnym kandydatem na Pracownika sklepu w sklepie w Tomaszowie Lubelskim. Wg. Posiadanych przez Dział Personalny informacji p. D.... przekazywał pani informacje dotyczące alternatywnych możliwości nawiązania stosunku pracy. Koszty podróży związane z koniecznością wstawienia się na badania lekarskie zostaną Pani zwrócone, jak tylko otrzymamy bilety/ rachunki potwierdzające wysokość poniesionych przez panią kosztów wraz z podaniem nr konta bankowego na który ma zostać dokonany przelew pieniędzy..." Oczywiście Centrala zbagatelizowała sprawę nie przyglądając się jej dokładnie. Uwierzyli wykrętom kierownika rejonu sprzedaży, gdyż jak wyżej napisałam, 5 listopada, przed południem kontaktowałam się z nim, mówiąc mu, że mam już wszystkie dokumenty, a ten mnie zaskoczył wiadomością, że podpisywał dzień przed, tj.4.11., chociaż umawialiśmy się na 6.11. A gdy zapytałam, co mam dalej robić, czy mam zanieść je do sklepu, prosił, by tego nie robić, by czekać, on w przyszłym tygodniu na pewno się odezwie. Na rozmowie kwalifikacyjnej (

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Witam, Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko regionalnego. Czytając opinie wnioskuję, że nie budzą oni zaufania i motywacji do pracy.. Będę wdzięczny za informację na poniższe kwestie: 1. Jaka jest forma Umowy oraz na jaki czas jest zawierana pierwsza umowa? 2. Jakie jest wynagrodzenie podstawowe w przypadku regionalnego oraz czy jest wynagrodzenie dodatkowe? Lub jakie są progi wynagrodzenia w zależności od stażu? 3. Czy pracodawca daje jakieś dodatkowe benefity (poza opieką medyczną np. multisport, bony, itp itd)? 4. Jak wygląda struktura terenowa tj. 1;2poziomowa? Ile sklepów ma pod sobą regionalny? ilu jest regionalnych w strukturze na płaszczyźnie kraju? 5. Jaką flota obowiązuje w firmie na poziomie regionalnych i czy auta można używać do celów prywatnych? (w rozsądnym umiarze oczywiście). Z góry dziękuję za informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lidlowy
@Nowy

1. Umowa o pracę na czas określony, chyba koło roku na czas szkolenia, później przedłużana. 2. pomiędzy 6000 a 10000 brutto 3. tylko medyczna 4. 3-6 sklepów ma nad sobą dyrektora, regionalnych jest masa 5. skoda, można używać do celów prywatnych (spokojnie nie będziesz miał czasu)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FRANKO

firma oszustow wymusza zeby kierowcy sami rozladowywali towar maja towar nie swierzy a wreklamach podaja ze jest swierzy jak ogorek z wloch moze byc swierzy gdy jechal w chlodni 3 dni a potem 2 dnijeszcze w chlodniach magazynowych kierownictwo magazynow to naburmuszone buraki na niczym sie nie znaja mysla tylko jak zgonic wine na kogos co sami zle zrobili

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mistrz
@FRANKO

nie twierdzę, że FRANKO ma rację, może pisze to pod wpływem wzburzenia. Prawdą jest jednak to, że firma już nie stawia na ludzi z pomysłami. Nadeszły czasy stabilności, wszyscy innowacyjni, myślący już są poza firmą lub wkrótce będą. Firmie potrzeba klepaczy na klawiaturce cyferek i literek i żeby za mocno nie myśleli. Pensyjki też średnio. Lidl już nie płaci najlepiej :), przynajmniej ten w Polsce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuje w lidl w de

Witam kolegów i koleżanki z Polski. Od 1 czerwca każdemu pracownikowi w Niemczech lidl podniósł minimalna place do 11,50 euro za godzinę w nagrodę za rzetelną prace. Zaznaczam pracujemy 8 h i mamy do tego godzinę przerwy. Nie wspomnę o rabatach i tańszym życiu jakie my tu mamy.... A wy tak dalej potulnie za 2 EUR na godzinę???

1
lidlowy

Opieka medyczna jest dobrowolna, - 40 zł od wypłaty/os. Zniżki są w większości krajów, w PL niestety nie. W innych krajach zarobki są też relatywnie 3-4x wyższe do realnych kosztów życia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik...podobno

W firmie lidl niema stanowiska sprzedawca!! Jest kierownik i zastępcy i pracownicy sklepu. A niedługo nie będzie kierowników tylko menadżerowie. Tak wszystko jest na czas... włącznie z pieniedzmi. Na porzątku dzienym jest mobing ta żle patrzy, ta zawolno chodzi. Przykład idzie z góry. Ma być tak ze ks i krs chodzą po sklepie i obserwują pracowników kto za wolno pracuje ten wylatuje....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona

Instruktor to pic na wode bo i tak nie bedzie czasu na szkolenie.Poza tym mam pytanie czy w nowym roku obrotowym wszedzie takie parcie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mała

miał ktoś może szkolenie na instruktora

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olga

Ja pracuje w lidl jako sprzedawca od 2 lat, jestem bardzo zadowolona. Urodziłam po roku pracy pierwsze dziecko i teraz kiedy jestem w domu dostaję pieniądze na święta i urlop. Mało który pracodawca płaci takie świadczenia gdy jest sie na urlopie macierzynskim. Kiedy pracowalam bylo Wszystko jak nalezy, czasem trzeba było zostać dłużej w pracy ale wszystkie nadgodziny były wypłacane, żadnych problemów z urlopem, po okresie próbnym podwyżka. Jak narazie najlepszy pracodawca w Niemczech jakiego miałam.

aśka

U nas w sklepie chłopak ugryzł jabłko na magazynie i go zwolnili dyscyplinarnie....

AJKS

Zapomniałam dodać, że to prawda iż nikt nigdy nie pyta czy można zostać dłużej. Jest to nagminnie codziennie i masz (usunięte przez administratora) do powiedzenia w tym, że nie możesz. Ani razu nie zapłacono mi za nadgodziny nawet po odejściu jak miałam koło 45min, a wisi pseudo reuglamin w socjalu, że płacą nam za każdą przepracowaną nasz minutę. W dodatku ktoś kto wypisywał moje Remuła z godzinami za 3 pierwsze dni jakie jeszcze były (bo nie przedłużyłam umowy i tak zakończyłam współpracę) ważne do umowy, nie ujął ich i tym samym nie zapłacono mi za to. Szczyt wszystkiego i złodziejstwo !! Tak samo miałam wypadek przy pracy poważny i nie dostalam odszkodowania. Dlaczego ? Bo ktoś kto spisywał protokuł przeinaczył moje opowiedzenie jak do tego doszło tak, aby to była moja wina i tylko moja, a nie było to prawdą. Mało tego, byłam na L4 to co pare dni mnie pytano kiedy wrócę i co ze mną. Nie było czasu nawet na regenerację tego co zostało prawie złamane i do teraz od tego mam problemy z ręką. A w momencie wystąpienia wypadku szanowna zastępczyni mnie olała i jeszcze wcisnęła na kasę, bo ona nie może nie mieć pracownika na zmianie, bo jak to tak. W efekcie dostałam od tego dodatkowo jeszcze większego urazu ręki i po nie całej godzinie nie byłam wstanie nią już ruszać i miałam łzy w oczach z bólu i dopiero wtedy z wielką łaską po jeszcze dodatkowych 15min mnie puszczono na pogotowie do izby przyjęć, a wtedy to już nie byłam wstanie ubrać nawet kurtki ani bluz, czegokolwiek. Żałuję, że nie złamałam ręki całkiem, może wtedy ktoś okazałaby się człowiekiem.! Do teraz mam problemy od tego z podnoszeniem czegokolwiek cieżkiego albo jak źle wyprostuję rękę bądź nie mogę na niej się opierać wcale, bo tracę czucie i mi sztywnieje. Więc jak macie nie daj boże się uszkodzić przy pracy, to lepiej się połamcie, na lepsze Wam to wyjdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
luk
@AJKS

chyba w lidlu w rosji pracowalas. Gorzej niż dziecko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl?

    Kandydaci do pracy w Lidl napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl
Przejdź do nowych opinii