D&L Contact Center Sp. z o.o.

Piaseczno

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 43 ocen.

D&L Contact Center Sp. z o.o.
2 43 6 1

Opinie o D&L Contact Center Sp. z o.o.

Sabek

Polecam pracę w tym miejscu, bo sporo się zmieniło i zmienia nadal. Oczywiście na lepsze. Można nabyć nowe kompetencje i łatwo wejść na rynek pracy. Ludzie sympatyczni i chętni do pomocy, a w kuchni jest woda gazowana :-)

Lenka
@Sabek 31.08.2018 11:51

Sebek a co się zmieniło? Może powiesz coś więcej o rekrutacji i firmie???

Niezadowolona
@Sabek 31.08.2018 11:51

Woda gazowana to dla Ciebie jakiś luksus? Zapewnia to już większość firm. Sorry, ale ta firma to dno kompletne. Wielkie Panie Prezes nikogo nie szanują i szukają niewolników, a nie pracowników. Jak najdalej od tej firmy. Równia pochyła w dół.

Filip

Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować. Z pewnością nie trzeba będzie wówczas narzekać!!

Krolik-ma

Żałosna firma , żałosny zarząd ...

Basia
@Krolik-ma 21.07.2018 14:28

A co jest żałosne w tej firmie wg Ciebie? Nie wiem czy mam aplikować... Powiedzcie coś o firmie aktualni i byli pracownicy...

Kamil

Jeśli komuś nie po drodze z pracą to pozostaje jedynie narzekanie?

Kasia

Mało jest opinii na temat pracy a dziś widziałam ogłoszenie. Możecie coś więcej powiedzieć ? Dziękuję

lulu
@Kasia 08.02.2018 15:48

Praca jak każda inna. Na plus wolne weekendy bo dzwonimy do firm. No i można pracować w normalnych godzinach i coś jeszcze po pracy załatwić. Mi zależy żeby wychodzić o 16:00, to nie narzekam, bo koleżanka pracuje w sklepie i więcej zarabia o jakieś 300 zł ale siedzi często do 21 a nawet później i w soboty i niedziele też. Nie dają umów o pracę, ale umowa jest ze wszystkimi składkami i dostajesz jak chcesz kartę do luxmed.

a
@Kasia 08.02.2018 15:48

Biuro beznadzieja. Panie zarządzające - tragedia - wielkie panie dyrektorki a słoma z butów wychodzi. Ogólnie jest tyle Call Center że jest w czym wybierać. No i mało jest opinii bo kadra wszytkie kasuje - myśl hhahahah

A.Da
@a 20.02.2018 15:24

Nie zgodzę się z Tobą - firma jak każda inna ma dobre i złe strony. Panie z Zarządu są pomocne i nie panuje tu dyktatura ,,korpo"

Kasia
@A.Da 20.02.2018 16:11

Panie z Zarządu - haha

On_pracownik00
@a 20.02.2018 15:24

Zgadzam się z Tobą w 100 procentach . Nie warto. A opinia o w/w kobietach jest trafna .

Jerzy

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutację?

Karola
@Jerzy 11.07.2018 19:34

Jerzy rekrutacja jest prowadzona na rekrytacja rekrutacja@dlcc.pl najlepiej posłać cv .

Natalia

@Karola, rozumiem. Jakimi szczególnymi umiejętnościami należy się wykazać by móc wygrać konkurs o którym mówisz? Przypuszczam, że chodzi o wyrobienie określonego dziennego/tygodniowego celu? Czy może się mylę i jest to powiązane także z innymi czynnikami?

Karola
@Natalia 24.06.2018 22:33

Warunki konkursów są różne, poza wynikami sprzedażowymi(jeśli to projekt sprzedaży) ilość ankiet itd itd oczywiście ich jakość. Kryteria konkursów są zmienne. Wszystkie niezbędne umiejętności zdobywamy w trakcie pracy na szkoleniu wstępnym, przez wsparcie liderów...itd. Natalia zachęcam do wizyty w firmie :)

Natalia

@Karola, chciałabym zapytać o to jak wygląda kwestia benefitów pozapłacowych w firmie? Czy takowe są dostępne dla pracowników? A jak możesz ocenić atmosferę, która panuje w firmie?

Karola
@Natalia 18.06.2018 14:40

Benefity poza płacoweoczywiście są:) Poza kartą luxmed są konkursy dzienne jak i tygodniowe z różnymi upominkami. Atmosfera przyjemna na pewno nie tak jak w korporacji.

Natalia

Czy ktoś jest obecnie zatrudniony w D&L Contact Center i może podzielić się informacjami na temat warunków pracy w tym miejscu? @Aga, dziękuje za odpowiedź. Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika jest bardzo istotna dla użytkowników forum. Czy ktoś z obecnych pracowników mógłby powiedzieć coś więcej na ten temat?

Karola
@Natalia 12.06.2018 14:05

Jakich i formacji Ci potrzeba? Jestem aktualnym pracownikiem Aga napisała tak jak jest obecnie

Natalia

Czy któryś z użytkowników wypowie się na temat atmosfery w firmie? @Ayekass, czy powiesz nam coś na temat możliwości rozwoju w firmie? Czy dla pracowników organizowane były szkolenia lub kursy podnoszące ich kwalifikacje? Twoja opinia z perspektywy byłego pracownika będzie bardzo istotna.

Aga
@Natalia 06.06.2018 19:45

Ja pracowałam kilka miesięcy miałam szkolenie wstępne, ciągłą opiekę liderki, jak zmieniając projekt to miałam szkolenie z produktu. To na tyle jak o szkolenia chodzi, czy coś się zmieniło nie wiem.Obecni pracownicy muszą się wypowiedzieć... Ps.Zmieniłam pracę bo umowę o prace dostałam.

Ayekass

Ja byłam zadowolona ze współpracy z firmą. Musiałam, niestety odejść z przyczyn prywatnych, jednak wiem, że gdy będę chciała znów powrócić do pracy z ludźmi to wybiorę tą firmę! Blisko, fajni ludzie, sympatyczne Panie szefowe, wynagrodzenie na czas, praca w tygodniu a dodatkowe godziny płatne :)

Zainteresowany

Czy firma ma jakieś oferty pracy?

Konsultantka
@Zainteresowany 24.05.2018 22:46

Firma prowadzi rekrutacje można odezwać się na fb tam też są ogłoszenia, albo rekrutacja@dlcc.pl

Lili

Witam serdecznie,ludzie nie przejmujcie się do pracy w firmie D&L robią w konia z godzinami,nie wypłacana jak należy wynagrodzenia. Wykorzystuja tylko ludzi,nie biora pod uwage grafiku jaki sam sobie ustalasz, a sami tego oczekują od zleceniobiorcy. Pozdrawiam serdecznie. Pamiętajcie ostrzegam przed ta firmą.

Konwalia
@Lili 08.05.2018 16:02

Lili, nie zgodzę się z Twoją opinią, grafik jest przestrzegany jak w każdej pracy czasem jest większe zapotrzebowanieywtody odbywają się rozmowy o zmianie grafiku jednak nikt nikogo nie zmusza do zmiany. Co do pieniędzy z godzinami nigdy nie miałam problemu, jak coś nam się nie zgadza po to są przełożeni by iść i dopytać o wątpliwości . Ja jestem zadowolona z współpracy

Konsultant
@Konwalia 17.05.2018 06:55

Konwalia ma rację. Ja jestem tu od lutego i 3 wypłaty za mną. Wszystko się zgadzało. Grafik mam stały bo mój projekt działa od 8 do 17 więc mogę być do 16 lub 17. Kasa jak w callcenter w Warszawie - szału nie ma ale od tego miesiąca mam już większą stawkę za długość pracy.

Mrówa

Ja pracuję kilka miesięcy. Wypłata na czas, a nawet jeden-dwa dni przed 10. WIęc nie wiem, dlaczego ktoś pisze, że jest z tym problem. Niektórzy odchodzą, owszem chcą coś zmienić, ale i często wracają. Ja tam polecam tu pracę. Zazwyczaj pracuję w godzinach 8-16 i jestem w domu około 16:20, spoko bo wcześniej musiałam godzinę dojeżdżać do Warszawy,

Daniel

Warto aplikować? Może podpowiecie jak przebiega rekrutacja?

asd
@Daniel 15.04.2018 16:45

Uwierz nie warto

Daniel
@asd 08.05.2018 14:14

Asd Długo pracowałeś?

Romek

Niektórzy potrafią tylko narzekać?

Natalia

@Kiki, @Mała Mi jak wygląda proces rekrutacji? Czy w D&L Contact Center jest duża rotacja pracowników? Firma oferuje jakieś benefity? Poleciłybyście pracę tam osobom szukającym zatrudnienia? Nie mogłam znaleźć żadnych ofert pracy w internecie, czy jest prowadzona rekrutacja?

......

Też tam pracowałem, oczywiście każdy ma prawo do Swoich wyborów, ale nie dajcie z Siebie zrobić "umysłowych niewolników" wybierając tę pracę.

Kiki
@...... 15.08.2017 00:26

Umysłowych niewolników? Atmosfera + Zarobki jak wszędzie jednak tragedii nie ma. Ile przepracuję tyle mam. Jak by było źle nie było by pracowników. Nie jest to typowe korpo. Kadra w porządku...

Mała Mi

Praca spoko. Pracuje tutaj od ponad 2 lat i nie mam zastrzeżeń. Zaczynałam bez doświadczenia call center, ale nie czego się bać - są szkolenia wdrażające. Po za tym zawsze można poprosić o pomoc czy to doświadczone osoby czy kogoś z kadry. Na pewno sam sobie nie jesteś pozostawiony. Godziny pracy - do ustalenia, gdy mam potrzebę załatwienia czegoś prywatnego to zgłaszam to i po problemie. Wynagrodzenie - stawka godzina, można wyrobić tyle godzin ile się chce.

Mała Mi
@Mała Mi 21.02.2018 13:47

*prawie, ah ta autokorekta na telefonie :), ale ogólnie polecam :)

Mario

ZeNa nie Maria a Mario, szkoda że nie kojarzysz. Być może dlatego już Cię z nami nie ma. Pozdrawiam, każdy ma prawo do swoich wyborów.

ZeNa

Ja właśnie pracowałam za to chyba nie ty, gdzie ty się chowałeś podczas pracy, nie kojarzę żadnego "maria", tak jak pisałam praca dla mnie w ogóle nie jest ok i przestrzegam przed nią wszystkich

Mario

ZeNa - szczerze nie wiem o czym piszesz. Zakładam że siedzieliśmy blisko siebie jeśli faktycznie pracowałaś, tak jak pisałem dla mnie jest ok i nie zamierzam nic zmieniać.

ZeNa

Pragnę zauważyć, że zniknęły komentarze dotyczące oceny traktowanie pracowników przez pracodawcę, powiem krótko bardziej przedmiotowego traktowania nie doświadczyłam w żadnej pracy.

Mario

Pracuje prawie od roku i nie narzekam. Jak dla mnie jest ok.

Paloa

Pracowałam tam na tyle długo, żeby móc coś o tym powiedzieć. Gdy zmieniłam pracę od razu kamień spadł mi z serca. Praca tam bardzo męczyła mnie psychicznie. Nigdy nie chce tam wracać.

Natalka

Czy mogę prosić o opinie dotyczące tego miejsca pracy?

Zostaw opinię o D&L Contact Center Sp. z o.o. - Piaseczno

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie D&L Contact Center Sp. z o.o.