Opinie o PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. w Piaseczno

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. w Piaseczno

anonim Nowy wpis
Inne

Dzień dobry, czy przyjmują tu konsultantów telefonicznych? Widziałam ofertę na stronie www ale przy tych wcześniejszych opiniach oraz ich dwuletnim braku miewam wątpliwości. Po prostu bardzo dobrze znam angielski oraz znam się na obsłudze komputera co uznano za niektóre z wymogów. Jest tu w ogóle sens aplikować?

D Nowy wpis
Były pracownik

Bardzo nie polecam tej firmy. Poziom jest naprawdę niski, a szkolenia marne. Gdy zaczynałam pracować to czułam się, jakbym sama nie wiedziała nawet co sprzedaje, gdyż nie zostało to dobrze wytłumaczone. Co do koordynatorki, to potrafiłam dostawać po każdej rozmowie smsa lub telefon, że nie powiedziałam tego, tamtego i w ogóle, że powinnam klienta namawiać nadal mimo jego sprzeciwu. System natomiast jest mało przejrzysty oraz ciagle jakieś błędy wychodziły. Potrafiła tez zajść taka sytuacja, ze z dnia na dzień zostałam przerzucona na inny projekt, a informacji co to będzie musiałam szukać sama i sama sobie pisać skrypt, gdyż nikt nie miał czasu tego wytłumaczyć. Jest tez ogromne parcie na wynik, naprawdę, czasem to aż robiło się uporczywe, bo całe moje życie powinno się opierać na tym aby wysłać jak najwiecej portali. Nie polecam nikomu, po jakimś czasie się zwolniłam i znalazłam o wiele bardziej kompetentną firmę.

Aga 22 Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@D

Hej ,możesz na priv mi napisać cos więcej na temat tej pracy,?

Duszej Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@D

Jestem zaskoczony, czyżby od mojego pobytu i współpracy z firmą tak dużo się zmieniło??? Tak bardzo źle??? Może nie było naj i och ale leaderka na moich projektach była w porządku, człowiek normalny choć wiadomo była po środku ale zawsze pomogła wsparła walczyć o swoich ludzi gotowa, wysrodkowywala duże wymagania i to co było na naszych barkach. Sama Pewnie dużo zbierała za nas. Atmosfera przerwy itd było dobrze.... Szefostwo wymagania te sprawy były duże różnie bywało z dajesz lecimy sprzedawaj ciśnij -w normie. Ale był też czas na uśmiech wspolna pizza motywacyjna. KASA ZAWSZE NA CZAS wszystko jasne zawsze haja się zgadzał. Szefostwo pomimo zawsze do dogadania kiedy trzeba szli na rękę a nie musiały. Odszedłem bo były lepsze finansowe i umowa lepsza ale nie wspominam oracy w firmie jako tragedi życia czasem było super xd. Czy aż tyle sie zmieniło? Na nowe projekty zawsze był skrypt zawsze szkolenie nawet jeśli krótkie to wystarczajace by zacząć dzwonić zawsze leaderka szkoliła albo ktoś kto projekt dziergał dłużej niż ja Pracowałem ok powstanie firmy-2019no moze 2020 nie pamietam dokladnie

Po rekrutacji
Były pracownik

Bardzo niski poziom. Brak rozwoju. Osoba która rekrutuje i prowadzi szkolenie wstępne wywyższa się, jest dumna i co to nie ona, wchodzi z butami i dosłownie błotem na butach w życie pracowników. Droga Pani Agato sprawy służbowe to sprawy służbowe, a nie wchodzenie z butami w życie pracownika zostawianie błota. Nie wiem jak inaczej ubrać w słowa Pani zachowanie, dodam że stosowanie techniki wzajemnego lubienia się nie polega na tym, żeby Pani odpowiadała na wszystko ja też i wywyższanie się ale ja też tylko ze jestem lepsza od WAS. Skoro czuje się Pani lepsza od innych na każdym kroku to może powinna Pani znaleźć lepsza pracę z takimi ambicjami ????????????. A przekazywanie informacji w tej firmie to jakaś porażka. Dodam jeszcze że natknęłam się na artykuł, który był pomocny w podjęciu decyzji o współpracy który został podesłany na go work odnośnie zbioronych pozwów od klientów firmy, którzy zostali naciągnięci bo firma podobno umieszcza małym druczkiem ważne info.

6
Iwona
Inne
@Po rekrutacji

Hmmmm i to wszystko zaobserwowałaś wyłącznie podczas rekrutacji? Trochę to dziwne. Wydaje mi się że za szybko wyciągnęłaś wnioski. Może niepotrzebnie się pospieszyłaś? No chyba że rekrutacja składała się z kilku etapów albo przeszłaś okres próbny to zwracam honor...

Pytanie
 Pytanie

Czy firma D&L Contact Center Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Cichociemny
Były pracownik
@Pytanie

Hehe szkolenia dobry żart

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie D&L Contact Center Sp. z o.o. na stanowisko Zatrudnię portiera? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Cichociemny
Były pracownik

Firma w porządku, chociaż zdarzyło mi się tu zgubić parę rzeczy, czasami ważne notatki, długopis, ołówek... a i jeszcze ambicje, szczęście, poczucie wartości oraz chęci do życia.

Paulina
Inne
@Cichociemny

Czym było spowodowane to, że straciłeś w tej firmie ambicje do dalszej pracy, coś jest nie tak zarządzane? Jakiś czas temu pracodawca ten wstawiał ogłoszenia do telefonicznej obsługi klienta i jestem ciekawa Twojej opinii o tej pracy, skoro masz u nich doświadczenie. Bardzo proszę o odpowiedzi co do warunków, również jeśli ktoś inny miał styczność z tym pracodawcą i tym konkretnym stanowiskiem.

Dawid
Inne

@123 a od ilości zamówień zależy premia ?

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie D&L Contact Center Sp. z o.o.?

123
Były pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Umowa zlecenie, wszystko ok tylko jest parcie na ilość zamówień straszne.

B&B

WITAM. Przepracowałem w tej firmie jakiś czas...dość spory czas, żeby móc się wypowiedzieć. Otóż jedna z tutaj osób, która opisała, że firma D&L współpracuje z WIP to prawda. Ale jest jedno "ale" to Pani M.D. bardzo boi się że WIP nie zleci jej roboty:) Na początku współpraca wydaje się "perfect", potem gdy siedzisz na tej zasranej słuchawce i odbierasz wiadomości od Pani M. to zaczyna chcieć ci się zwymiotować, bo pisze: dajemy, dokładamy więcej, potem znowu sms, i znowu... potem sms że klient chce zrezygnować...ale cała prawda o WIP pod linkiem: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,30950

Zainteresowana
@B&B

Czy firma dl jeszcze działa? Jestem zainteresowana praca

Anka
Inne

Firma stosunkowo młoda ale zbiera dobre opinie pod każdym względem, polecam.

Paulinka
 Pytanie

Heja, na jakich projektach aktualnie pracujecie i kto jest koordynatorem projektów ?

Agnes
Inne

@Tomi niby biorą wszystkich, ale jakieś wymagania z tego co widzę jednak mają - pytania o doświadczenie rozumiem, ale te techniki sprzedaży to już cięższa sprawa u mnie bo nie mam żadnych szkoleń. Mimo to myślisz, że też mam szansę?

Tomi
@Agnes

Teraz chwilowo jest komplet i przyjęcia wstrzymane. Ale jak zwykle ludzie po kilku dniach poodchodzą i znowu będą przyjmować...

Tomi

Zespół super, szefowa ok. Tylko ten lider (usunięte przez administratora). Strasznie mu odbija...

Kokolino
@Tomi

Ktorego lidera masz na myśli? Powiesz coś wiecej? Zastanawiam się nad rozpoczeciem tam pracy...

Tomi
@Kokolino

Jest tylko jeden lider. Pewnie będzie z Tobą przeprowadzal rozmowę rekrutacyjną...

Natalia
Inne
@Tomi

Kokolino, czy zdecydowałeś się na rozpoczęcie procesu rekrutacji w firmie D&L Contact Center Sp. z o.o.? Może opowiesz jak on przebiegał? Na pewno będą to pomocne informacje dla potencjalnych pracowników firmy.

Tomi
@Natalia

Proces rekrutacyjny wygląda tak, ze biorą wszystkich chętnych.

Natalia
Inne
@Tomi

Czyli rozumiem, że nie wymagają specjalnego doświadczenia. A jakie pytania zadają na rozmowie o pracę w D&L Contact Center? Napisz coś więcej, jeśli możesz.

Ula
@Natalia

Pyrania o doświadczenie pracy na słuchawce, kulturę mówienia, stosowanie technik sprzedaży, umiejętności marketingowe, obsługa komputera

Paweł
Inne
@Ula

A czy przypadkiem nie przechodziłaś w ostatnim czasie procesu rekrutacyjnego? Chciałem się dowiedzieć czy warunki pracy okazały się na tyle dobre, że zdecydowałaś się dołączyć do D&L. Jaką umowę proponują? Dzięki.

Tomi
@Paweł

Umiwa zlecenie. Tam jak mowilem biora wszystkich. A praca upierdliwa.

Pytanie
 Pytanie

Czy w obrębie jednego działu w D&L Contact Center Sp. z o.o. są wewnętrzne rekrutacje na liderów?

Paula L
@Pytanie

Nie są. Liderka jedna.

Sabek

Polecam pracę w tym miejscu, bo sporo się zmieniło i zmienia nadal. Oczywiście na lepsze. Można nabyć nowe kompetencje i łatwo wejść na rynek pracy. Ludzie sympatyczni i chętni do pomocy, a w kuchni jest woda gazowana :-)

2
Lenka
@Sabek

Sebek a co się zmieniło? Może powiesz coś więcej o rekrutacji i firmie???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolona
@Sabek

Woda gazowana to dla Ciebie jakiś luksus? Zapewnia to już większość firm. Sorry, ale ta firma to dno kompletne. Wielkie Panie Prezes nikogo nie szanują i szukają niewolników, a nie pracowników. Jak najdalej od tej firmy. Równia pochyła w dół.

Markus Aurelius
@Sabek

A jakie stawki realnie można tam zarobić w handlu? Widać ofertę na Pracuj.pl - Specjalista ds. Obsługi Klienta - Contact Center, Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe – stawka godzinowa 16 zł - 17 zł brutto. To chyba nie jest szał finansowy, 2100 netto za 8h dziennie klepania ozorem ;))).

Dorota
@Sabek

Pan (usunięte przez administratora)to chyba nie miał dlugiej kariery w firmie jak mniemam egghhh

Natalia
Inne

Minęło już kilka miesięcy od waszej ostatniej wypowiedzi. @Markus Aurelius również jestem ciekawa jak obecnie klaruje się sytuacja wynagrodzenia w firmie. Może znajdzie się wśród was osoba obecnie zatrudniona w firmie?

Marek
Inne

Jeśli nawet nie jest idealnie to czy ktoś zna taką firmę? Najłatwiej narzekać a gorzej zabrać się za pracę!!

Pamela ????
 Rekomendacja
@Marek

Marek? Nie kojarzę takiego pracownika...? Ile tam pracujesz? Jak jeszcze odczułes na własnej skórze, sposobow zarządzania i motywowania, to cierpliwosci....

Pracownik

Nie polecam... żałosna firma, ciśnienie na wynik, brak zrozumienia , kadra zarządzająca bez umiejętności zarządzania ludźmi :(

Czesiek

Ej czy wiecie czemu Facebook firmy przestał działać???? Wcześniej wrzucali coś bardzo często a teraz cisza. Czyżby ta pseudo firemka wreszcie zrobiła to co wypadało od dawna czyli się zamknęła???

kolo
@Czesiek

może po prostu nie ma się kto tym zajmować? szał pracy...

Ania

Wielkie panie prezes a słoma z butów wystaje!!!!! nauczcie sie szanowac ludzi!!!

Przem

Pani Prezes ma straszne ciśnienie na ilość zamówień, poza tym jest w porządku. Ludzie z zespołu bardzo mili i uczynni.

Zostaw merytoryczną opinię o PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy PREMIUM CONTACT Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 49 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PREMIUM CONTACT Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii