Hejka, teraz jak jest wystawiona oferta dla pracownika biurowego i wpisano w nią umiejętność pracy pod presją czasu to tylko tak profilaktycznie czy jednak zdarza się jakieś ciśnienie? Jakiegoś super doświadczenia jeszcze nie mam, bo po stażu dopiero jestem ale myślę czy by się nie zgłosić. Jak taki przykładowy dzień może wyglądać?
A jaka jest atmosfera pomiędzy samymi pracownikami? chce się dowiedzieć głównie ze względu na poprzednia opinie która teraz niedawno tu wpadła. Ja akurat chciałabym aplikować na sprzedaż internetowa, jest taka oferta na stronie, tutaj z jakimi działami mogę mieć bezpośrednia styczność? I jak relacje z przełożonymi?
Ogólnie warunki do pracy w porządku. Wszystko zgodnie z ustaleniami.
Ktoś napisał, że o stanowisko handlowca trzeba jednak trochę zawalczyć. a jednak są oferty dodane na trzy miasta parę dni temu. czy po tym można wnioskować, że to jednak rozwój a nie rotacja? czy jakieś porady co do samej rekrutacji się znajda?
Moim zdaniem, warto zawalczyć o pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego. Współpracownicy mili i chętni do pomocy :)
Niestety moja opinia jest negatywna i dotyczy samej rozmowy kwalifikacyjnej. Padały nieprofesjonalne pytania ze strony osób rekrutujących. Firma najpierw proponuje stanowisko pracy by następnie się z tego wycofać.
Co zalicza się do jakiegoś nieprofesjonalnego pytania? Na moich wcześniejszych rozmowach chyba cos takiego nie padło, bo nie wiem co możesz mieć teraz na myśli? Okoliczności tego wycofania mnie także zainteresowały, anulowali stanowisko w sensie, że zostało zlikwidowane w firmie czy jak? jakie wyjaśnienia się pojawiły przy tym?
Szczerze nie polecam pracy "kierownik regionalny" który nie zna się na zarządzaniu ludźmi, Szef jakiś (usunięte przez administratora), błędy stałych pracowników mają gdzieś, mają problem z logicznym słuchaniem, nielogiczny system pracy oraz wynagrodzeń, premii. Z całego serca odradzam pracę w tej firmie, strata czasu.
A o pracy handlowca ktoś cos wie? była oferta ze cztery miesiące temu na takim portalu publikowana, dopiero poznaje firmę. Jak wobec poprzedniej opinii wyglądają relacje z przełożonym na dziale? i ogólnie jak ludzie się dogadują? Wiem, że praca mobilna ale jest jakaś integracja? I czy podzieli się ktoś widełkami? :D
Proszę, napiszcie, że chociaż Koordynator ds. Sprzedaży Internetowej/Telefonicznej nie musi szyć legowisk, ani robić niczego spoza swoich obowiązków wymienionych w ogłoszeniu na stronie firmowej... I oferowane warunki też mile widziane, bo w ogłoszeniu nie ma nawet takiego punktu, nic o umowie, kasie, benefitach, korzyściach z tejże pracy :3
Rekrutacja w tej firmie to jakiś żart. Zero przygotowania do rozmowy, poziom prowadzenia niczym w przedszkolu. Właściciele tejże firmy powinni porządnie się doszkolić. Ja czułem się zażenowany. Szkoda mojego czasu. Jeśli praca w tej firmie jest na takim poziomie to szczerze współczuję. Nie polecam
Niestety, ale w firmie Recovet, stanowisko Specjalista ds. Marketingu to obowiązki w każdym zakresie. Marketingu w tym wszystkim najmniej, ogranicza się on dodawania postów na FB. Główne zadania na tym stanowisku to realizacja zamówień. Ogólnie pracownicy są ok, natomiast szef wraz z małżonką to największy problem tej firmy. Pracownicy dla nich to popychadła.
Powiedz mi proszę, czy o tym że to stanowisko to fikcja to informuja chociaz na rozmowie że zakres obowiazkow jest wiekszy czy okazuje sie dopiero po przyjsciu 1 dnia do pracy ?
@Pracownik, niestety z twojej opinii nie wynika skąd posiadasz takie informacje. Jeśli uczestniczyłeś w rozmowie rekrutacyjnej i otrzymałeś takie informacje o stanowisku, prosimy o kontakt, ponieważ musiało dojść do nieporozumienia. Stanowisko, na które poszukujemy aktualnie pracownika: Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów, obejmuje wyłącznie zakres pracy związany z działaniami marketingowymi zarówno w internecie jak i offline. Zakres obowiązków nie obejmuje pracy w dziale obsługi klienta, czyli wspomnianej realizacji zamówień klientów. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt bezpośrednio na adres praca@recovet.pl.
Praca sama w sobie bardzo miła, Współpracownicy jak i Kierownik również, niestety Pan właściciel zakładu bardzo niemiły w stosunku do pracowników. Brak umiejętności konwersacji z pracownikiem. Liczy się tylko pośpiech i wytykanie błędów.
Byłem na rozmowie o pracę w charakterze pakowacza, okazało się, że pakowanie to kropla w morzu... trzeba składać legowiska dla psów, ale najpierw trzeba zrobić sobie wypełnienie tych legowisk na maszynie i później te wypełnienia jeszcze zaszyć na maszynie... pracownik jest od wszystkiego co wynikało z rozmowy z kierownikiem. Pracownik musi odbierać maile, robić packing list, przygotować produkty do spakowania i spakować. Do zadań pakowacz należy jeszcze rozładunek raz w tygodniu kilka ton gąbki która jest nie zbędna do wypełnienia boków legowisk... Do sedna pierwszy miesiąc to umowa o dzieło chodź obrazów tam nie trzeba malować, za najniższą krajową plus premia od szefa co łącznie wynosi najniższa krajowa - słowa kierownika. Po za tym za około 6 miesięcy firma przenosi się do Konstantynowa Łódzkiego i planują 2 zmiany.
Przed podjęciem pracy w tej firmie polecam zapoznanie się z opiniami negatywnymi, które są jak najbardziej prawdziwe. Rozmowa kwalifikacyjna ok, praca normalna jak na każdym podobnym stanowisku. Natomiast atmosfera i warunki tam panujące - żart. Szef chyba nie potrafi panować nad emocjami - robi problem z niczego, a sposób zawracania uwagi pozostawia wiele do życzenia (krzyk, wulgaryzmy). Po rozpoczęciu pracy brak umowy (każda prośba o jej podpisanie była zbywana), żadnych badań, ubezpieczenia (co normalne w innych zakładach). Warunki uzgodnione na rozmowie kwalifikacyjnej zmienione w trakcie pracy - godziny zmian nagle inne, niezgodne z ustalonymi. Bardzo szybko skończyłem tam pracę, jeśli chodzi o zapłatę za przepracowane dni - temat rzeka. Nie polecam pracy w tej firmie, takie stanowisko i wynagrodzenie można znaleźć szybko - bez tracenia nerwów z takimi wśród takich osób!
Na wstępie napiszę, iż nie jestem typem osoby zostawiającej opinie w internecie, ale tym razem po prostu muszę. Mimo, iż moja rozmowa rekrutacyjna miała miejsce już jakiś czas temu, to nadal ją przeżywam. Mogę definitywnie stwierdzić, iż była to najgorsza rozmowa, na której byłam. Na wstępie wchodzimy do strasznego syfu - brudna podłoga i wszędzie walający się towar bez ładu i składu, do tego stopnia, że nie ma nawet gdzie usiąść. Rozmowa odbywa się w "poczekalni", na kanapie (po wcześniejszym zdjęciu z niej asortymentu) przy reszcie pracowników, którzy w tej rozmowie uczestniczą dodając swoje przysłowiowe trzy grosze, także na prywatność rozmowy nie ma co liczyć. Sama rozmowa to jakiś żart. Osoba rekrutująca sprawiała wrażenie jakby miła moje CV pierwszy raz w ręku. Pytania otrzymałam takie same jak podczas wstępnej rekrutacji poprzez rozmowę telefoniczną dzień wcześniej, więc nie rozumiem po co były one powielane... Miałam cały czas wrażenie, że rekruter mnie nie słucha, bo zadawał pytania o rzeczy, o których wspominałam 2 zdania wcześniej.... Sam stosunek osoby rekrutującej pozostawia wiele do życzenia. Ton głosu i odzywki wprost chamowate i sarkastyczne, do tego stopnia, że miałam ochotę wstać i wyjść w trakcie jej trwania. Ponadto miałam wrażenie, że jest do mnie po prostu uprzedzony i nic mnie nie obroni ani uratuje. Sprawiał wrażenie albo zazdrosnego o moją karierę, albo jakby w nią nie wierzył - no bo jak to, kobieta może cokolwiek osiągnąć? Na moją odpowiedź, iż zmiana pracy wynika z chęci rozwoju usłyszałam, że tu to ja się nie rozwinę i nie szukają ambitnych osób... Jednak moje doświadczenie (choć większe od wymaganego i mimo pracy na stanowisku z analogicznym zakresem obowiązków) okazało się nieodpowiednie, gdyż to była inna branża... Firma szuka pracownika do wszystkiego, najlepiej z ogromnym doświadczeniem i najlepiej za najniższą krajową... Chyba nie zdają sobie sprawy, że za doświadczenie i umiejętności pracownika należy mu się odpowiednie wynagrodzenie. Jak chcemy zatrudnić specjalistę, który ma to wszystko i nie będzie wymagał od pracodawcy przyuczenia od zera do podejmowanego stanowiska to należy mu się odpowiednie wynagrodzenie. Zatrudniając "tanią Anię" należy pamiętać, iż będzie trzeba ją wszystkiego nauczyć i liczyć się z tym, że nie od razu będzie pracowała sprawnie i bezbłędnie, a czas to pieniądz, więc trzeba przekalkulować co jest bardziej opłacalne ;) Z mojej strony tyle. Firmę niestety będę wspominać źle, a szkoda, bo wydawała się być ciekawa. Rozmowa mnie po prostu uraziła. Jednak mam nadzieję, że ktoś z firmy wyciągnie wnioski z mojej opinii. Nie piszę jej, by dopiec firmie, tylko mam nadzieję, że ktoś weźmie sobie moje uwagi do serca i postaraja się coś zmienić i w swoim zachowaniu i w firmie, bo w przeciwnym razie nie wróżę im nic dobrego. No chyba, że komuś to odpowiada i nie ma sobie nic do zarzucenia - wtedy pozostaje tylko współczuć.
Tylko ten kto nic nie robi nie popełnia błędów. Ogólnie firma dobrze oceniana pod każdym względem i z pewnością warto zawalczyć o pracę.
Myślę, że aktualna sytuacja i niepewność firm powinno dać do myślenia maruderom. Firma jest dobra i nawet jeśli coś jest nie tak to poprawiajmy i pracujmy.
Każdy kto tam aplikuje powinien przygotować się na robienie wszystkiego dookoła. Niestety w tej firmie nie ma czegoś takiego jak opis stanowiska czy zakres obowiązków. Szefostwo przerost formy... szef jeszcze ujdzie,natomiast żona szefa zna się na wszystkim i niczym. Jak tylko ktoś ma swoje zdanie lub nie chce się podporządkować jej,(usunięte przez administratora) Na każdym kroku pokazuje swoją pozycje. Ta Pani niestety zniszczy tą firmę.
Niestety,ale praca w firmie Recovet to praca,która wiąże się z robieniem WSZYSTKIEGO. Począwszy od obsługi klienta,a skończywszy na pracach magazynowych, czy sprzątaniu kuchni i WC. Pracownicy mili i pomocni,natomiast szefostwo ...hmmm. (usunięte przez administratora)ale wymagania wygórowane. Pierwsza umowa miesięczna o dzieło, kolejna dopiero próbna na 3 miesiące.
A na jakim stanowisku pracujesz? Bo właśnie widzę, że szukają kogoś na magazyn. Czy to oznacza, że będę musiała też obsługiwać klientów? Nie ma o tym mowy w zakresie obowiązków. Czy tylko obsługa klienta musi pomagać na magazynie?
Nie zgodzę się z opinią poprzedników, nie występuje żadna rotacja, zwiększa się liczba personelu. Szef, owszem wymagający ale zawsze chętny do pomocy. Wynagrodzenie zadowalające. Wyznaczone wysokie standardy pakowania, itd. Pakowane są płyny, karmy, i inne. Oczekiwany porządek w magazynie- karmy poukładane równo, - nie widzę w tym nic złego. Tak, towary dla zwierząt również mogą być poukładane i starannie zapakowane... Bardzo dużo pracy. To nie jest miejsce dla osób oczekujących wysokich zarobków za mały nakład pracy. Praca pn-pt po 8 h, brak nadgodzin, wolne weekendy.
@Adrian, dziękuję za garść szczegółów o pracy w Recovecie. Napisz jeszcze, jeśli możesz, jak wygląda pensja i premie. Wcześniej ktoś pisał na GoWork.pl, że macie premie i to nie tylko od święta. To prawda?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Recovet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Recovet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Recovet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Recovet Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Recovet Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.