Podobno coś się zmienia. Nie ma gnębienia klientów a i pracownikom na plus. Fakty czy ploty?
Może lepiej jest, bo konkurencji nie mają, ale to szybko może się zmienić, pojawi się ktoś inny i się zacznie, bo ich mottem jest wycisnąć z klienta WSZYSTKO co się da, nieważne jakim kosztem.
Zdecydowanie nie polecam. Na początku umowa zlecenie nie umowa o pracę jak piszą w ogłoszeniu . Oczywiście najniższa krajowa . Obowiazkowe szkolenia raz w miesiącu w sobotę nie płatne ! Nadgodziny nie płatne . Premia do wypłaty jest ale dają ja w kopercie nie na konto aby nie opłacać składek . Notoryczne ciśnienie na wyniki czyli sprzedaż kredytów pożyczek i robienie wszystkiego aby klient nie spłacił pożyczki . Generalnie praca to telemarketing jak nie ma klientów w biurze, to cały czas się dzwoni z ofertami do ludzi czy do tych co nie płacą regularnie . Jeśli nie daj boze jakiś klient przyjdzie zapytać o kredyt puści się go na wnioski ale nie skorzysta z oferty będzie biedny ! Będzie miał dosłownie codziennie! Kilkanaście telefonów żeby wziął kredyt ! To jest nękanie ludzi ! Wszystkim steruje mało bystra panienka z express Kinga żenująca osoba . Zresztą chyba większość pseudo kierowników to ludzie bez kultury traktujący dziewczyny z biur jak nierówne sobie tylko gorsze , szkoda że te biurowe dziewczyny dają się tak traktować jak głupie przedszkolaki . Maile w stylu gimnazjalisty od kierownictwa pt np " nie zrobiliście czegoś tam widać macie mnie w D....e " są na porządku dziennym. Praca firma żenada . Nie polecam. Brania pożyczek też nie polecam koszty są koszmarne ! 13% od każdego 100 zł na tydzień ! Firma dużo pieniędzy kroi na klientach, dodatkowo biorą 20% kwoty kredytu za udzielenie i "znalezienie oferty"" kredytu ! Nie polecam .
Wszystkie warunki pracy są bardzo dobrze tłumaczone podczas rozmów kwalifikacyjnych, trzeba umieć słuchać ze zrozumieniem. Jakie wyniki taka płaca, to chyba normalne w sprzedaży? O wszelkiego rodzaju konkursach, systemach motywacyjnych jakoś autor/ka nie wspomniał/a, a raczej nie zdarza się miesiąc, aby takowych nie było. Warto wziąć pod uwagę, że poza "mało bystrym" Kierownictwem jest ktoś wyżej (już chyba totalni idioci wg autora opinii?), a jesli wydaje sie, ze praca kierownika jest taka prosta i przyjemna to zawsze można zaaplikować i przekonać sie na własnej skórze. Zreszta - sposób wypowiedzi świadczy o "bystrości" autora opinii. Zatrudnianie kierowników z zewnątrz jest zakazane? Który przepis prawa to reguluje? Ścieżka awansu w firmie jest trochę dłuższa niż doradca - kierownik. Poza tym Kierownikiem nie zostaje się za nic, trzeba osiągać wyniki, a nie tylko narzekać na wszystkich w okół nie widząc w tym wszystkim swoich błędów. Jeśli ktoś oczekuje głaskania po głowie za brak wyników to raczej praca w sprzedaży nie jest dla niego. Swoją drogą... czy podawanie kwotowo opłat i prowizji na forum nie jest złamaniem zapisu w umowie, tak jak wynoszenie danych osobowych Klientów? Na te 20% i 13% nie narzeka się jak od tego zależy wynagrodzenie - wręcz przeciwnie - wręcz się krzyczy, że chce się więcej! Widać komuś podziękowano za współpracę i szuka winnych we wszystkich poza sobą. Pozdrawiam.
O tym ze robisz za call Center ..windykacje telefoniczna i natreta który musi wykonać ok 200 połącZeń dziennie też mówią na rozmowie kwalifikacyjnej ? Z TEGO CO PAMIĘTAM TO NIE ....!!!!
Ktoś tym komentarzem chyba żarty sobie robi! W ogóle nie doceniacie pracowników! Wy piszecie o jakiej kolwiek uczciwości i łamaniu zapisów umowy?! A gdzie przestrzeganie prawa pracy?! Zacznijcie ludziom płacić na papierze a nie pod stołem to w tedy będziecie się mogli wypowiadać a pro po uczciwości. Kpina ????
@Pracownik Jeśli kierownikiem nie zostaje się za nic to co takiego zrobiła była już „kierowniczka” Magda? Bo wyników na pewno nie robiła wiec to bardzo interesujące... :D o jakim łamaniu prawa wspominasz gdy przedmówczyni podała kwotę prowizji ? A no tak przecież w tej „firmie” to tajne nawet klient dowiaduje się o opłatach gdy bierze długopis do ręku na 2 sekundy przed podpisaniem umowy. Czy osoba bystrą można nazwać osobe która wymaga dzwonić do klientów 3razy dziennie po 3razy pod rząd ? Nie potrafi przekazać wiedzy jak umiejętnie rozmowa skłonić klienta do wzięcia pożyczki czy kredytu a tylko jak doskonale nękać klienta i nękaniem zmusić bo to odebrania telefonu. Tam cała firma ma Pracowników biurowych za nic! „Kierownictwo” w szczególności, ale tez Pan informatyk dla których to tępe idiotki, dla infolini tak samo. Wiec dziewczyno jeśli się szanujesz to pracy szukaj gdzie indziej ! Szerokim łukiem, ta firma to zło! I dla pracowników i dla klientów tych „placówek”
Do tej pory zastanawiam się dlaczego ludzie nadal tam pracują?! Konkurencja się zawinela to podnieśli stawkę wynagrodzenia o marne grosze i nawet nie próbuj się odezwać, bo przecież gdzie będziesz miała lepiej. Chcesz być pracownikiem mobilnym? Wystarczy tylko posiadać swój samochód, nawigacje, a firma zwróci Ci tylko za paliwo, a co z kosztami amortyzacji, straconym czasem na dojazd (nawet godzina w jedna stronę)? Nieważne, przecież też musisz coś włożyć w tę pracę, zrobić coś dla tej firmy, a oni odwdzięczą się nękaniem, rozkazywaniem i zastraszaniem, zwłaszcza kierowniczka ruda Gosia, która nie wie, że to co robi to się nazywa MOBBING. Musisz być elastyczna, wysłuchiwać przez telefon jaka to beznadziejna jesteś i co wyprawiasz, nieważne, że klient przed Tobą siedzi, a Ty masz ochotę wyjść i nigdy nie wracać. Wspomnę jeszcze o warunkach pracy, bo te ich biura to o pomstę do nieba wołające. Upał na zewnątrz - upał w środku, zimno na zewnątrz - zimno w środku i zdziwienie, że pracownik na pracy nie może się skupić, bo w kurtce siedzi i z zimna się trzęsie. Jeszcze przy okazji możesz sobie powdychac wilgoci, tylko stęchlizna i czarne ściany. Mimo wszystko nie można narzekać, zorganizują imprezę firmowa, zapraszą chippendalesow, przylizesz du*ę i już jesteś pracownikiem roku! Statuetkę dostaniesz to sobie w pokoju postawisz. Na szczęście jestem z tych pracowników, którzy w końcu SAMI odeszli! Liczę na to ze w końcu i za nich zabierze się KNF i znikną z tego rynku jak ich wspaniała konkurencja.
Też rudą pożegnałam... zero kompetencji i szacunku do pracowników i klientów, za to fałsz i wazelina do szefów, poza tym dołki kopie. Marny wynik to za swoim człowiekiem nie stanie a to świadczy że nie gra w zespole i chyba nawet nie zna znaczenia słowa wsparcia i współpracy
Dokładnie! Zgadzam się z przedmówczyniami! Na Call Center pracownicy wykonują ok 300- 350 połączeń dziennie a w biurze dziewczyna przy wykonaniu 200 to mało! Choć ma tez inne obowiązki np co jest priorytetem obsługa klienta! Podstawa taka sama jak infolinia (najniższa krajowa) mimo ze odpowiada za pieniądze a nie tylko wykonuje połączenia między czasie przeglądając fb... i mimo tego ze dziewczyna pracująca w biurze MUSI OBOWIĄZKOWO wstawiać się raz w miesiącu na „szkolenia” a pracownik call ceneter w tym czasie ma wolny weekend. Raz usłyszałam ze jak ktoś odważy się wyjsc ze szkolenia dostanie dyscyplinarkę za nieuzasadniona nieobecność w pracy! Mimo ze NIGDZIE W UMÓWIĘ nie jest zawarta innformacja o tym ze jest to OBOWIĄZKOWE ! Tym bardziej ze są one bezpłatne ! zero szacunku kompletnie ZERO! Taka prawda: jak nie zrobisz wyniku raz drugi to wylotka! Dziewczyna dostała umowę na rok po 6mies pracy 3 mies. Zlecenie i kolejne 3 na okres próbny) a równe dwa tygodnie później wypowiedzenie. W dodatku w dzień wypowiedzenia był wezwana na szkolenie z innymi pracownikami a wypowiedzenie dostała 5min przed zakończeniem dniówki. Żenada. Jeśli byłaby to firma przyszłościowa to nie byłoby takiej rotacji pracowników! A tam i ludzi zwalniają i ludzie stamtąd uciekają! (Jestem żywym przykładem tego :) ) gdyby byłaby to firma godna polecenia to kazdy walczyłby o to by tam pracować :) Potwierdzam: maile tego typu jak wyżej wspomniane to standard! Tekst pani „szefowej” ch*jem wieje na biurze” to codzienność! Klienta chcą zarżnąć jak to mówią. Nawet tutaj na forum straszą przepisami a sami nie stosują się do przepisów! Prowizje masakryczne które tylko wpędzają ludzi w wir zadłużeń! Zero szans na awans jak pokażesz raz ze potrafisz to chcą więcej i więcej wycisnąć z pracownika jak cytrynke! Ale nic w zamian! Kierownikiem możesz zostać jak znasz szefa. Osoba która tak właśnie awansowała NIGDY NIE ZROBIŁ WYNIKU na biurze jeszcze jako pracownik biurowy, miała iść do zwolnienia a jednak po pół roku została kierowniczka i to Ona prowadziła sobotnie „szkolenia” dla pracowników: śmiechu warte! Na koniec wspomnę o syt która przelała czarę goryczy kiedy chciałam wziasc opiekę na dziecko w godzinach (zwalniając się z pracy wcześniej) do czego miałam prawo ! ( przypominam ze pracodawca NIE MOŻE odmówić tego prawa) kierowniczka wrzeszcząc powiedziała ze nie ma takiej możliwości bo dobrze o tym wie ze ja nie będę w tym czasie z moim dzieckiem a wolne potrzebuje do innych celów prywatnych) wiec może tutaj nie straszyć drogi pracodawco a sam zacząć się stosować do przepisów prawnych bo ta sytuacja była ogromnym wykroczeniem! Pracodawca nie ma prawa dopytywać co ja robię ze swoim czasem wolnym który mi przysługuje! Żenada i tyle! Jak chcesz być gnojonym i chcesz aby Cie nie szanowano śmiało składaj tam CV ja już podziękowałam teraz mam pracodawce przez duże „ P” który szanuje ludzi! I takim Wam życzę ! Ale takiego w expresspozyczkach nie znajdziecie na pewno ! Powodzenia
Podpisuje się pod tym wszystkim!! Kompletny brak szacunku do pracowników, ba nawet do klientów! Zarżnąć klienta to główne ich hasło!! Wziąłeś pożyczkę, to powinni Dac do niej sznurek w gratisie! Pretensje ze klient splaca, pretensje że nie spłaca! Pojazd w każdym mailu! Ok 6 raportów dziennie! Co chwilę nowe dochodzą! A najgorsza w tym wszystkim jest blondyna, Ewelincia! Klienci muszą płacić 20% prowizji za udzielenie kredytu. Oczywiście kasa pod stołem. Oprócz tego 2 umowy każda po pół etatu. A na telefonie wisi się non stop. Najlepiej żeby człowiek obsługiwał klienta, a drugiego za niepłacenie opie**alał przez telefon.
Brak szacunku dla ludzi to numer 1 w tej firmie zdecydowanie odradzam no chyba, że jako przejściówkę przed podjęciem NORMALNEJ pracy
Makabryczna rotacja pracowników!!! Kompletnie nie szanują ludzi. Zero pochwały tylko nagany i zabieranie premii. Składki odprowadzają od najniższej krajowej. Obiecują awans co praktycznie graniczy z cudem bo zatrudniają kierowników z zewnątrz! I uwaga na fałszywa i niekompetentną księgową Olę która tylko czeka zeby kogoś oczernić i donieść na kogoś do właściciela firmy. Zdecydowanie nie polecam!!!!