Omnicom Media Group
OMD to przede wszystkim OMD Optimum Media i OMD Macroscope. Jesteś na profilu skierowanym przede wszystkim do media planerów i przyszłych media planerów. Działalność tych agencji stanowi podstawę biznesu grupy ale w strukturach znajdują się agencje o różnym profilu działalności oraz zespoły wspierające (finanse, księgowość, IT, HR – zespoły te formalnie zatrudnione są w Omnicom Media Group.
W Grupie OMD znajdują się następujące agencje:
- W Omnicom Media Group zatrudniony jest m.in. zespół analiz i badań mediowych, który wspiera pracę całej grupy oraz finanse.
- Macroscope OMD ( wśród klientów zespołu Roberta Plesko są m.in. McDonald's, NIVEA, Warner Bros czy Mercedes Benz).
- Optimum Media OMD ( Ania Podskarbi i jej team prowadzą działania marketingowe m.in. dla Renault, Nissan, AliExpress czy Answear.com).
- oraz MDM, prowadzony przez Alicję Miklaszewską-Kowalczuk którego mocną stroną jest analityka biznesowa.
- Resolution z Pawłem Ważyńskim na czele, to agencja nastawiona przede wszystkim na działania w digitalu.
- Tribal Media to agencja kreatywna, której szefem jest Bartek Woziwodzki.
Znajdziesz u nas miejsce do rozwoju na różnych płaszczyznach:
- planowanie i realizacja kampanii (Macroscope OMD, Optimum Media OMD, MDM, Resolution, MDM) z naciskiem na działania w digitalu
- badania/analityka biznesowa/ finanse/ księgowość (Omnicom Media Group)
- kreacja/grafika (Tribal Media)