OMD Sp. z o.o.

2 Dodaj merytoryczną opinię
Omnicom Media Group

 

OMD to przede wszystkim OMD Optimum Media i OMD Macroscope. Jesteś na profilu skierowanym przede wszystkim do media planerów i przyszłych media planerów. Działalność tych agencji stanowi podstawę biznesu grupy ale w strukturach znajdują się agencje o różnym profilu działalności oraz zespoły wspierające (finanse, księgowość, IT, HR – zespoły te formalnie zatrudnione są w Omnicom Media Group. 

 

W Grupie OMD znajdują się następujące agencje:

  • W Omnicom Media Group zatrudniony jest m.in. zespół analiz i badań mediowych, który wspiera pracę całej grupy oraz finanse.
  • Macroscope OMD ( wśród klientów zespołu Roberta Plesko są m.in. McDonald's, NIVEA, Warner Bros czy Mercedes Benz).
  • Optimum Media OMD ( Ania Podskarbi i jej team prowadzą działania marketingowe m.in. dla Renault, Nissan, AliExpress czy Answear.com).
  • oraz MDM, prowadzony przez Alicję Miklaszewską-Kowalczuk którego mocną stroną jest analityka biznesowa.
  • Resolution z Pawłem Ważyńskim na czele, to agencja nastawiona przede wszystkim na działania w digitalu.
  • Tribal Media to agencja kreatywna, której szefem jest Bartek Woziwodzki.

 

Znajdziesz u nas miejsce do rozwoju na różnych płaszczyznach:

  • planowanie i realizacja kampanii (Macroscope OMD, Optimum Media OMD, MDM, Resolution, MDM)  z naciskiem na działania w digitalu
  • badania/analityka biznesowa/ finanse/ księgowość (Omnicom Media Group)
  • kreacja/grafika (Tribal Media)

 

 

www.omd.pl/omd

 
OMD Sp. z o.o.