Zastępca pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych

Warszawa
Oferta opublikowana22.02.2024
Oferta wygasa22.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Urząd Statystyczny w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych
Samodzielne stanowisko pracy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpracuje z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych zapewniając ochronę informacji niejawnych w Urzędzie, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego w Urzędzie
  • Współuczestniczy przy opracowaniu i aktualizacji planu ochrony informacji niejawnych w jednostce
  • Współuczestniczy w zapewnieniu ochrony systemów teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne
  • Wspiera Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
  • Wspiera Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie kontroli ewidencji materiałów i obiegu dokumentów niejawnych
  • Współuczestniczy przy wykonywaniu zadań w ramach pozamilitarnych przygotowań obronnych państwa
  • Wykonuje zadania Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w czasie jego nieobecności

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • Znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu ochrony informacji niejawnych, ochrony osób i mienia, spraw obronnych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne
  • Poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW, a także przez były Urząd Ochrony Państwa lub byłe Wojskowe Służby Informacyjne, umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne".
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Komunikacja
  • Myślenie analityczne
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: brak

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-04
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny w Warszawie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. 1 Sierpnia 21
    02-134 Warszawa
    z dopiskiem: 6/2024
    Kandydaci mogą składać dokumenty aplikacyjne:
    • osobiście - w kancelarii Urzędu Statystycznego w Warszawie w godzinach pracy Urzędu 7:30-15:30 w zamkniętych kopertach
    • za pośrednictwem operatora pocztowego - przesyłając na adres Urzędu
    • poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP 08q0ndj1is/kadry)

Warunki pracy


  • Praca biurowa.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego.
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Budynek Urzędu Statystycznego ma 6 kondygnacji. W budynku znajdują się 2 windy z automatycznie rozsuwanymi drzwiami, które nie są wyposażone w system informacji głosowej. Ciągi komunikacyjne na każdej kondygnacji budynku pozbawione są progów i mają szerokości dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 


    Do budynku prowadzą 2 wejścia, znajdujące się od strony ulicy 1 Sierpnia.


    Wejście główne, którym można się dostać do sali obsługi klienta REGON-u i Informatorium danych statystycznych, znajduje się na wprost furtki. Prowadzi do niego chodnik, który jest przecięty wewnętrzną drogą dojazdową na parking Urzędu. W miejscach przecięcia się drogi z chodnikiem zainstalowane zostały obniżone krawężniki. Wejście do budynku pozbawione jest schodów i wyposażone w 2 pary automatycznych drzwi wejściowych, usytuowanych jedne za drugimi, które reagując na ruch otwierają się wahadłowo.


    Tuż za wejściem, na parterze, po prawej stronie holu głównego znajduje się Recepcja Urzędu. Po lewej stronie, naprzeciwko Recepcji znajdują się fotele i stoliki dla interesantów i osób odwiedzających Urząd.


    Sala obsługi klienta usytuowana jest na wprost wejścia głównego. Przejście do sali pozbawione jest barier architektonicznych: brak schodów, a szerokie drzwi przesuwne, wyposażone w czujniki ruchu otwierają się automatycznie. Sala jest wyposażona w obniżone blaty, ułatwiające komunikację z osobami poruszającym się na wózkach inwalidzkich oraz jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.


    Pozostałe pomieszczenia Urzędu, takie jak: Kancelaria, sale konferencyjne, Sekretariat, Wydział Kadr i Szkolenia oraz inne komórki Urzędu, znajdujące się na wyższych kondygnacjach budynku, są dostępne po pokonaniu schodów prowadzących do windy (brak platformy) lub z wykorzystaniem drugiego, opisanego poniżej, alternatywnego wejścia do budynku.


    Drugie wejście wyposażone jest w podjazd dla wózków i 2 pary drzwi otwieranych ręcznie, usytuowanych jedne za drugimi. Tuż za drzwiami, po prawej stronie holu znajduje się winda, umożliwiająca dostęp do wyższych kondygnacji budynku. Dźwig osobowy wyposażony jest w automatyczne drzwi przesuwne i mieści się w nim wózek inwalidzki, ale nie posiada systemu informacji głosowej.  


    Tuż za windą, po prawej stronie znajduje się Kancelaria Urzędu, która na co dzień jest głównym użytkownikiem drugiego wejścia.


    Dla osób ze szczególnymi potrzebami, chcących dostać się np. do: Kancelarii, Sekretariatu Urzędu, Wydziału Kadr i Szkolenia lub sali konferencyjnej na spotkanie organizowane przez Polskie Towarzystwo Statystyczne oraz dla osób ze szczególnymi potrzebami, biorącymi udział w rekrutacji do pracy w Urzędzie, istnieje możliwość udostępnienia drugiego wejścia - w ramach dostępu alternatywnego. Taką potrzebę należę zgłosić pracownikowi recepcji po przybyciu do Urzędu.


    Na każdym piętrze budynku, znajdują się drzwi prowadzące do pokoi poszczególnych komórek Urzędu, które otwierają się ręcznie. Wyposażone są one w klamki lub dotykowe panele numeryczne, z których korzystają tylko pracownicy Urzędu. Osoby wizytujące wyższe kondygnacje budynku, mogą poruszać się po Urzędzie wyłącznie w asyście pracownika wizytowanej komórki.


    Na terenie budynku znajdują się 2 toalety dla osób niepełnosprawnych:


    Pierwsza - przy wejściu głównym - na sali obsługi klienta, w bocznym korytarzu po prawej stronie - tuż za drzwiami automatycznie rozsuwanymi.


    Druga - przy wejściu drugim - tuż za drugimi drzwiami wejściowymi – po lewej stronie korytarza.


    Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Szlabany zamontowane na wjeździe i wyjeździe z terenu jednostki, posiadają system informacji głosowej, uwzględniający potrzeby osób słabosłyszących.


    Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.


    W Urzędzie nie ma pętli indukcyjnych.


    W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.



Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • CV, list motywacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie
  • Oświadczenia opatrz aktualną datą
  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa szkolnego, dyplomu lub zaświadczenia ze szkoły o jej ukończeniu
  • Dokumentem potwierdzającym doświadczenie jest kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie