Oferta opublikowana29.02.2024
Oferta wygasa22.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżahr / kadry i płace

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników
  • Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów
  • Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla
  • Tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
  • Tworzenie narzędzi ewaluacyjnych
  • Przeprowadzanie sesji coachingowych, re-treingów, sesji moderujących i doradczych
  • Przygotowywanie programów szkoleniowych (również e-learningowych)
  • Współpraca z kierownikami projektów obsługowych, aktywne uczestnictwo w bussines review z klientami
  • Odsłuchiwanie rozmów, praca nad kluczowymi wskaźnikami jakości (NPS< FCR, wydajność, AHT, liczba błędów)
  • Kontrola realizacji założeń skryptów przesyłanych przez Klienta w rozmowach wychodzących
  • Dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację nieoczekiwanej rotacji

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkoleń on-line
  • Zaangażowanie, komunikatywność i kreatywność
  • Myślenie analityczne
  • Asertywność
  • Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
  • Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi i contact center
  • Zorientowanie na cele przy jednoczesnej relacyjności i rozbudowanych kompetencjach miękkich
  • Skrupulatność, dokładność, rzetelność
  • Umiejętność szybkiego reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
  • Wysoka kultura osobista,
  • Zorientowanie na optymalizację kosztów i procesów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

To oferujemy

  • Praca w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na kontrakt B2B
  • Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku
  • Sprzęt firmowy
  • Stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
  • Darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

Benefity

Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie