TAX Consultant (podatki od nieruchomości/postępowania)

Rzeszów
Oferta opublikowana23.04.2024
Oferta wygasa06.06.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa, zdalna
Rodzaj umowyumowa o pracę, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja zdalna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa, prawo, finanse / księgowość

Wstęp

  • SMART-HR - Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działającą na śląskim rynku pracy. Pomagamy pracodawcom znaleźć skutecznych pracowników, a kandydatom dajemy możliwość rozwoju zawodowego w sprawdzonych firmach. Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy globalne i lokalne, w związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Analizę zobowiązań ustawowych RET Klienta, przepisów podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, w tym przegląd orzecznictwa i interpretacji (research),
  • Udział w przygotowaniu komentarzy, opinii, raportów z przeprowadzonych analiz, wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, pism procesowych,
  • Wsparcie merytoryczne i pomoc w zakresie obsługi Klienta,
  • Doradztwo w zakresie postępowań podatkowych i sądowych – przy wsparciu Managera i innych zespołów,
  • Przygotowanie pism procesowych i kontrolę terminowości wniosków dotyczących postępowań - przy wsparciu przełożonych,
  • Stałą współpracę z innymi działami w celu kompleksowej realizacji zadań,
  • Wykonywanie innych zadań w zakresie podatku od nieruchomości oraz postępowań podatkowych klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego w zakresie: Prawa, Ekonomii, Administracji, Doradztwa Podatkowego – bądź kierunków pokrewnych,
  • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Konsultanta w doradztwie podatkowym w zakresie Podatku od Nieruchomości / RET lub Postępowań Podatkowych i Sądowych / Tax Litigation),
  • Doświadczenia w obsłudze dużych podmiotów, spółek międzynarodowych (doświadczenie w Big 4 – mile widziane),
  • Znajomości języka angielskiego – co będzie dodatkowym atutem,
  • Dobrych umiejętności analitycznych,
  • Umiejętności współpracy zespołowej, dobrej komunikacji z klientami oraz innymi działami merytorycznymi,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Otwartości na pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach i rozwój w strukturach firmy,
  • Bardzo dobrej znajomości pakiet MS Office, w tym Excela.

Pracodawca oferuje:

  • Elastyczny tryb pracy: zdalny, stacjonarny bądź hybrydowy – w zależności od preferencji,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - w zależności od preferencji,
  • Przejrzyste warunki współpracy i plan ścieżki awansu,
  • Wysokie standardy pracy, dobrą organizację managementu firmy i stałe wsparcie przełożonych,
  • Pracę w młodym i zgranym zespole cieszącym się dobrą opinią i znaczącymi sukcesami w branży,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie),
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Możliwość częściowego finansowania dodatkowych szkoleń bądź egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe w zakresie doradztwa podatkowego,
  • Stały transfer wiedzy,
  • Zgrany zespół i dobrą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie szanującej work-life balance.

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie