wsparcie przy planowaniu koncepcyjnym i realizacji projektów sprzedażowo-konkursowych w kanale online,
aktywne poszukiwanie możliwości promowania konkursów i marek Totalizatora Sportowego w ogólnopojętym onlinie (i nie tylko),
wsparcie przy procesie zlecania grafik – tworzeniu briefów, ich weryfikacji oraz akceptacji zgodnie z przyjętymi założeniami,
samodzielne tworzenie materiałów graficznych,
współtworzenie stron konkursowych oraz wyszukiwanie inspiracji w kwestii ich wyglądu.
Wymagania
ukończony II rok studiów lub status absolwenta maksymalnie do 2 lat po uzyskaniu dyplomu (preferowane kierunki: marketing, sprzedaż, e-commerce, komunikacja marketingowa, PR, grafika),
znajomość html w stopniu umożliwiającym modyfikację kodu podstron promocji (landing pages) na podstawie udostępnionych szablonów (mile widziane),
znajomość pakietu Adobe CC (zwłaszcza Photoshop i Illustrator),
dobra znajomość języka angielskiego,
dyspozycyjność do pracy co najmniej 30 h tygodniowo,
chęć uczenia się, nastawienie na rozwój i poszerzanie wiedzy.
Oferujemy
umowę zlecenie na okres 3 miesięcy stażu (lipiec - wrzesień),
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę z najlepszymi ekspertami w branży,
zdobycie doświadczenia w jedynej w branży firmie na rynku,
udział w wielu atrakcjach dedykowanych tylko dla stażystów,
udział w eventach firmowych,
świetne połączenie komunikacyjne biura,
staż w firmie wspierającej sport i kulturę.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!