współpracę nad projektami, które mają na celu sprawić, że doświadczenia naszego klienta staną się jeszcze lepsze,
badanie i porównywanie doświadczenia klienta u konkurencji i firm spoza branży hazardowej,
aktywne uczestnictwo w tworzeniu badań oraz analizie opinii klientów, abyśmy mogli lepiej zrozumieć ich oczekiwania i potrzeby,
udział w procesie upraszczania języka w naszej komunikacji online, co sprawi, że będzie bardziej zrozumiała dla każdego.
Wymagania
ukończony II rok studiów lub status absolwenta maksymalnie do 2 lat po uzyskaniu dyplomu (preferowane kierunki: psychologia, polonistyka, dziennikarstwo, socjologia, kognitywistyka, UX Design),
dyspozycyjność do pracy (co najmniej 30h tygodniowo),
zainteresowania w obszarach Product Design, Service Design, User Experience lub Customer Experience.
Oferujemy
umowę zlecenie na okres 3 miesięcy stażu (lipiec-wrzesień),
atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę z najlepszymi ekspertami w branży,
zdobycie doświadczenia w jedynej w branży firmie na rynku,
udział w wielu atrakcjach dedykowanych tylko dla stażystów,
udział w eventach firmowych,
świetne połączenie komunikacyjne biura,
staż w firmie wspierającej sport i kulturę.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!