Starszy referent

Bytom
Oferta opublikowana05.04.2024
Oferta wygasa04.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Miejska Policji w Bytomiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Wydziału Kryminalnego
w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową sekretariatu Wydziału Kryminalnego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
  • Przyjmuje i segreguje korespondencję resortową oraz od operatora pocztowego za pokwitowaniem, następnie wydaje adresatom oraz podmiotom zewnętrznym w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych.
  • Prowadzi dzienniki, rejestry i ewidencję pomocniczą w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
  • Udziela informacji innym jednostkom/urzędom w celu dostarczenia niezbędnych informacji.
  • Dystrybuuje akty prawne w celu prawidłowej realizacji zadań.
  • Sortuje przesyłki do nadania, kontroluje prawidłowe zabezpieczenie przesyłek (paczek) w celu odpowiedniego przygotowania dokumentów nadawczych.
  • Prowadzi ewidencję urlopów funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego w celu ich właściwego dokumentowania.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 7 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • znajomość przepisów tj.: ustawa o służbie cywilnej, ustawa o ochronie informacji niejawnych, Kodeks pracy, zasad archiwizacji
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji: Word, Excel, Open office
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2023 poz.756 z póź.zm.)
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była wspópracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno-biurowym
  • rzetelność
  • terminowość
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2023 poz. 756 z póź.zm.)
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/ka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był wspópracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-16
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Bytomiu
    ul.Powstańców Warszawskich 74
    41-902 Bytom
    Zespół Kadr i Szkolenia

Warunki pracy

Praca w budynku Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu. Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy, czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami oraz petentami z zewnątrz. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny. W budynku występują bariery architektoniczne, brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz obowiązujące oświadczenia znajdziesz na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl (zakładka: Praca w Korpusie Służby Cywilnej-> Szczegółowa informacja dotycząca naboru do korpusu służby cywilnej -> Pliki do pobrania (w formacie pdf do wydrukowania).
  • Dokumenty należy składać osobiście w Komendzie Miejskiej Policji w Bytomiu lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 16.04.2024.
  • Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Dokumenty należy dostarczać w kopertach z dopiskiem "Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego referenta Zespołu Prezydialnego Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu -nie otwierać w sekretariacie".
  • Dokumenty nie podlegają zwrotowi.
  • Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
  • Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
  • Dodatkowe informacje pod nr telefonu 47 8533 229.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie