Starszy referent

Szczytno
Oferta opublikowana13.02.2024
Oferta wygasa13.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Wydział Kryminalny

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi prezydialnej Naczelnika Wydziału Kryminalnego i jego zastępcy
  • prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej Wydziału Kryminalnego KPP Szczytno
  • przyjmowanie i rozdzielanie wg dekretacji korespondencji z Prokuratury Rejonowej w Szczytnie i Sądu Rejonowego w Szczytnie
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą poczty zwykłej i specjalnej Wydziału Kryminalnego KPP Szczytno
  • prowadzenie rejestru dochodzeń zakończonych postanowieniem o umorzeniu wobec niewykrycia sprawcy i wpisanie do rejestru przestępstw w zakresie wpływu i wypływu akt dochodzenia
  • przestrzeganie obowiązujących terminów, zasad i wytycznych dotyczących prowadzenia dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej oraz rejestrów w Wydziale Kryminalnym KPP Szczytno

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań (praca kancelaryjna)
  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej;
  • umiejętność tworzenia projektów decyzji, pracy w zespole, analitycznego myślenia, interpretacji przepisów;
  • komunikatywność, kreatywność, samodzielność, systematyczność.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-18
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szczytnie, Zespół ds. Kadr i Szkolenia, ul. Piłsudskiego 39, 12-100 Szczytno

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca administracyjno-biurowa,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- naturalne i sztuczne oświetlenie,


- wymuszona pozycja ciała,


- brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku, stanowisko zlokalizowane jest na II piętrze budynku.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  •  Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie.
  • proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,8 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej ustalane jest z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie