Starszy inspektor

Kętrzyn
Oferta opublikowana12.03.2024
Oferta wygasa10.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw elektrycznych
w Zespole Konserwacji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nalicza potrzeby materiałowe przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego oraz sprawdza stan prac konserwacyjnych w zakresie napraw bieżących i przeglądów oraz prac wykonanych przez konserwatorów warsztatu mechanicznego Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej, w celu racjonalnego zużycia materiałów oraz zapewnienia należytej sprawności urządzeń i instalacji elektrycznych na terenie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Koordynuje pracę pracowników warsztatu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej w czynnościach ujętych w planie robót remontowych i rozbiórek Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz przy powstałych awariach w zakresie wymiany oraz naprawy instalacji i urządzeń elektrycznych,
  • przeprowadza przeglądy i pomiary instalacji elektrycznych, w zakresie ochrony przeciwporażeniowej i pożarowej oraz sporządza protokoły z przeglądów okresowych, napraw instalacji i urządzeń w zakresie elektrycznym w celu określenia potrzeb konserwacyjno-remontowych. Wykonuje pomiary oświetlenia ewakuacyjnego w celu zapewnienia bezpieczeństwa dla osób znajdujących się w obiektach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. W zależności od potrzeb prowadzi pojazdy służbowe,
  • opisuje, a następnie sporządza i realizuje zlecenia dotyczące usuwania awarii klimatyzatorów, wentylacji mechanicznej, bram garażowych z automatyką, bram wjazdowych oraz szlabanów, usuwania zanieczyszczeń z przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych oraz dymowych) usytuowanych w obiektach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi nadzór nad realizacją umów dotyczących eksploatacji urządzeń transportu bliskiego (dźwigi towarowe małe i platformy dla niepełnosprawnych). Potwierdza prawidłowość wykonania prac,
  • analizuje zużycie energii elektrycznej w komendzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i na Placówkach Straży Granicznej oraz określa i wprowadza rozwiązania energooszczędne,
  • bierze udział w komisjach przetargowych, w celu profesjonalnego określenia potrzeb energetycznych komendy Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Placówek Straży Granicznej oraz na materiały opałowe (olej opałowy, gaz), wody odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości stałych, w ramach procedur określonych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych. Uczestniczy w pracach komisji odbiorowych nowych obiektów realizowanych przez Sekcję Budownictwa i Obsługi Nieruchomości, dokumentacji technicznych, remontowanych obiektów, dostaw materiałów budowlanych, sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego itp., a także odbioru zleconych usług i usuniętych awarii,
  • dokonuje opisów przedmiotu zamówienia dotyczących materiałów elektrycznych,
  • sporządza kalkulacje zużycia energii elektrycznej w pomieszczeniach biurowych i internatowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w celu prawidłowego naliczania kosztów za ich użytkowanie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 14 miesięcy doświadczenia zawodowego /stażu pracy w zakresie wykonawstwa i eksploatacji instalacji elektrycznych,
  • posiadanie świadectwa kwalifikacji G1 w zakresie eksploatacji i dozoru,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie instalatorstwa elektrycznego,
  • znajomość prawa energetycznego,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność argumentowania,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 12 miesięcy doświadczenia zawodowego/stażu pracy przy pracach kontrolno-pomiarowych,
  • umiejętność działania w stresie i sytuacjach znacznego spiętrzenia zadań.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacji G1 w zakresie eksploatacji i dozoru,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy.

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-26
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

    Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    (pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
    - w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych na piętrze, jedynie na parterze budynku znajdują się toalety przystosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej. Praca umysłowa, na stanowisku administracyjno-biurowym. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku oraz po terenie zewnętrznym kompleksu budynków W-MOSG. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.


Kilka razy w miesiącu i w roku występują kontakty zewnętrzne: osobiste lub telefoniczne.  Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: praca w terenie, praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), zagrożenie korupcją, stres związany z bezpieczeństwem użytkowników instalacji i urządzeń elektrycznych.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Świadczenie pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30
  • List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.
  • Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO”.
  • Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:
    - złożenia oferty w wyznaczonym terminie,
    - kompletności dokumentów,
    - treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.
  • O dacie złożenia oferty decyduje:
    - data stempla pocztowego w przypadku złożenia oferty poprzez operatora publicznego,
    - data wpływu do W-MOSG w przypadku osobistego złożenia oferty w siedzibie W-MOSG – BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę,
    - data wpływu na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG w przypadku złożenia oferty za pośrednictwem ePUAP,
    - data wpływu na adres do doręczeń elektronicznych posiadanych przez W-MOSG w przypadku skorzystania z usługi e-Doręczeń.
  • Dokumenty wysłane za pośrednictwem profilu platformy ePUAP lub usługi e-Doręczeń należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (w przypadku wystąpienia) ofert - zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie  (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).
  • Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie