Starszy inspektor

Warszawa
Oferta opublikowana28.03.2024
Oferta wygasa26.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
w Wydziale Administracyjnym Biura Logistyki KG PSP

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie zamówień na przedmioty umundurowania, środki ochrony indywidualnej, przedmioty ekwipunku osobistego i odzieży oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Prowadzenie kart mundurowych oraz kart odzieży ochronnej i roboczej strażaków i pracowników obsługi zatrudnionych w KG PSP w systemie Ft-UM7.
  • Planowanie i realizacja świadczenia usług zewnętrznych z zakresu usług krawieckich i obszywania umundurowania.
  • Sporządzanie zestawień do wypłaty równoważnika pieniężnego za umundurowanie oraz ekwiwalent za pranie odzieży roboczej pracowników obsługi.
  • Tworzenie druków zamówień będących w kompetencji Biura Logistyki i przedkładanie ich do podpisu osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu KG PSP.
  • Rozliczanie realizowanych zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności opisywanie faktur na zakupy i usługi realizowane w związku z prowadzona gospodarką mundurową.
  • Wystawianie asygnat rozchodów magazynowych MW (wydanie wewnętrzne) na podstawie zapotrzebowania złożonego przez pracowników KG PSP – po ich zatwierdzeniu do realizacji przez przełożonych.
  • Wystawianie asygnat przychodów magazynowych MP (przychody wewnętrzne) po odbiorze ilościowo-jakościowym dokonanym przez magazyniera na podstawie faktury zakupu oraz przychodów magazynowych ZW (zwroty wewnętrzne) na podstawie rozliczeń wewnętrznych po uprzednim zatwierdzeniu do realizacji przez przełożonych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Rzetelność, skrupulatność, dokładność i terminowość wykonywanych zadań
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe
  • staż pracy powyżej 5 lat w administracji
  • staż pracy powyżej 3 lat w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia gospodarki mundurowej
  • Obsługa programów Fortech: Ft-UM7 lub Ft-GM7
  • Obsługa programu Fortech Ft-ST7
  • Odbyte szkolenie z obsługi pakietu Microsoft Office
  • Odbyte szkolenie z zakresu zamówień publicznych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-12
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa

    Istnieje możliwość osobistego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15. lub przesłania w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP, wykorzystując formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”. Przy wyszukiwaniu urzędu należy wpisać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej.
    Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BL – starszy inspektor

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym w obiekcie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Praca w siedzibie Urzędu.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Na kopercie i liście motywacyjnym dopisz: BL-starszy inspektor.
  • Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 2,3 kwoty bazowej ogłoszonej w ustawie budżetowej tj. 6.045,64 zł brutto + dodatek za wysługę (od 5%-20%).
  • Wyniki poszczególnych etapów niniejszego naboru będą dostępne na stronie Komendy Głównej PSP w zakładce „Wyniki naborów” pod linkiem: https://www.gov.pl/web/kgpsp/praca-nabory.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie