Stanowisko ds. wsparcia zarządczego, analiz oraz nadzoru jakości w PSER

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska

Zapewnia monitorowanie usług i procesów, dostarczanie informacji zarządczej o funkcjonowaniu pionu świadczeń emerytalno-rentowych, wsparcie nadzoru i doskonalenie jakości obsługi świadczeń długoterminowych.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 3 lata pracy w obszarze świadczeń emerytalno-rentowych

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, polityka społeczna, zarządzanie)
  • minimum 4 lata pracy w obszarze świadczeń emerytalno-rentowych

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (zaawansowany Excel)
  • znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z FUS
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie postępowania nie uregulowanego ustawą o emeryturach i rentach z FUS
  • umiejętność stosowania przepisów
  • orientacja na cel/orientacja na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • podejmowanie decyzji
  • rozwiązywanie problemów
  • innowacyjność

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy

Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane

Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Oferujemy

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • system premiowy
  • ruchomy czas pracy
  • szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
    na 1 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.

Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

W procesie naboru nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie