Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków

Chorzów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel istnienia stanowiska     

Obsługa wniosków o wypłatę świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych wypłacanych przez Zakład.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, ubezpieczenia społeczne)
  • minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową

 

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o: systemie ubezpieczeń społecznych, świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy, ubezpieczeniu społecznym z tytułów wypadków przy pracy i chorób zawodowych
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność obsługi edytora WORD i poczty elektronicznej
  • orientacja na cel i na jakość
  • dobra komunikacja, umiejętność współpracy
  • nastawienie na rozwój, elastyczność
  • orientacja na klienta
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania problemów

   Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie  i doświadczenie zawodowe

Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)

 

 

Dodatkowe informacje

  • skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu przez formularz rekrutacyjny
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
  • poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko

Oferujemy

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 3-piętrowy z windą (Chorzów ul. Lwowska 2) ,
  • pomieszczenia sanitarne dostosowane do osób niepełnosprawnych znajdują się na parterze,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze budynku,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie