Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Rzeszów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:

Niezbędne

  • wykształcenie średnie

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

Jeśli jesteś osobą posiadającą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę
  • zorientowaną na klienta
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach

to zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych, oferując:

- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę

- rozwój zawodowy

-bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów

- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zająć sportowych

- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

- system premiowy

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny
  • CV
  • dokument potwierdzający posiadane wykształcenie

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Dodatkowe informacje

  • oferujemy umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
  • poszukujemy pracownika na stanowisko referenta,  który będzie realizował zadania w ramach funkcji organizacyjnej ds. opracowania decyzji i korespondencji
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne

Oferujemy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie