Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

Wymagania mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą

  • komunikatywną
  • potrafiącą współpracować
  • zorientowaną na jakość
  • nastawioną na rozwój
  • posiadającą umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • posiadającą umiejętność rozwiązywania problemów

To zachęcamy do przesłania dokumentów

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru oferty 59/2024,
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji o następującej treści: "Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
    Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
    Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

 

Miejsce składania dokumentów:

  • korespondencyjnie: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, Wydział Kadrowo-Płacowy, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
  • osobiście: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, Sala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy",
  • przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty)

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania
I Oddziału ZUS w Poznaniu

 

Dodatkowe informacje:

Proces rekrutacji obejmować będzie:

  • ocenę formalną dokumentów kandydatów,
  • sprawdzenie wiedzy,
  • rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy dwóch pracowników,
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,
  • oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
  • dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona,
  • w przypadku składania dokumentów w wersji papierowej wymagane jest własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzania danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
  • do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

Oferujemy

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
  • pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

Warunki pracy:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 6-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Lista kandydatów:

- Magdalena Kasztelan, Poznań

- Lidia Kurowska, Poznań

- Natalia Lorkowska, Poznań

- Lech Łączkowski, Poznań

- Paulina Marchewka, Poznań

- Patrycja Mendel, Poznań

-Oksana Yazlovetska, Poznań

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie