Wsparcie w przygotowaniu strategii promocyjnych (działania offline i online)
Konfiguracja akcji promocyjnych (np. Black Friday, promocje z ceną kreśloną, zestawy, promocje typu Multibuy)w systemie do obsługi promocji
Udział w przygotowaniu kalendarza marketingowego oraz wsparcie przy definiowaniu i realizacji kluczowych mechanizmów promocyjnych
Współpraca z innymi działami: marketing, polityka cenowa, demand planning, online oraz kontroling, w zakresie zwiększenia efektywności koordynacji kampanii
Monitoring działań konkurencji i proponowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży asortymentu biorącego udział w kampaniach
Udział w ocenie efektywności kampanii
Wsparcie przy koordynacji działań lokalnych (reotwarcia, urodziny marketu lub inne, mniejsze aktywności inicjowane w kanale offline)
Wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w pracy przy tworzeniu i optymalizacji kampanii promocyjnych online i offline
Doświadczenie w samodzielnym planowaniu i raportowaniu kampanii promocyjnych
Umiejętność identyfikowania potrzeb biznesowych i orientacja na cel
Gotowość do samodzielnej realizacji procesu promocyjnegoprzy współpracy z kilkoma działami
Umiejętności analityczne i podejmowania decyzji w oparciu o dostępne dane
Bardzo dobra znajomość systemów baz danych oraz MS Office (Excel oraz Power Point)
Język angielski (B2/C1)
Mile widziane doświadczenie w realizacji kampanii w modelu omnichannel w branży retail
Oferujemy
Premie za wyniki
Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
Fajny zespół
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!