Obsługa systemu CRM – procesowanie akcji, leadów oraz zamówień
Zarządzanie umowami – procesowanie zamówień oraz kontraktów
Identyfikowanie potencjalnych klientów na podstawie zdefiniowanej strategii
Identyfikowanie kluczowych osób po stronie klienta (np. na bazie Linkedin)
Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi prowadzonymi w LInkedin
Wsparcie działu sprzedaży w kwestiach administracyjnych
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Mile widziane doświadczenie (praca, staż lub praktyki) w obszarze sprzedaży lub obsłudze klienta
Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
Nastawienie na znajdowanie rozwiązywań problemów oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę (can-do attitude)
Oferujemy
Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
Uczestnictwo w międzynarodowych projektach
Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownia, a także stołówka
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Możliwość udziału w szkoleniach branżowych dopasowanych do preferowanej ścieżki kariery
Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem – za nami 30 lat pełnych sukcesu w realizacji i wdrażaniu autorskich projektów informatycznych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!