Specjalista ds. Service Desk

Warszawa
Oferta opublikowana14.03.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżait

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
  • Obsługa systemu Service Desk - rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń
  • Realizowanie zleconych zgłoszeń serwisowych oraz rozwiązywanie incydentów w ramach obowiązujących instrukcji i procedur
  • Montaż, instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania
  • Tworzenie dokumentacji technicznej IT w obsługiwanym obszarze sprzętu i oprogramowania
  • Konsultacje i szkolenia pracowników innych Biur na temat sposobów użycia systemów informatycznych oraz sprzętu IT
  • Przeglądy i konserwacje sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Administrowanie i zarzadzanie systemami operacyjnymi na końcowym sprzęcie użytkownika
  • Zarządzanie i administrowanie uprawnieniami w aplikacjach i systemach oraz na serwerze plików

Nasze wymagania

  • Wykształcenie w kierunku informatycznym
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji klienckich z rodziny MS Office
  • Znajomość sprzętu komputerowego i peryferii drukarek, AP Wi-Fi, LAN
  • Znajomość i zrozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa w systemach informatycznych
  • Komunikatywność i umiejętność obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność zarządzania czasem, kreatywność
  • Skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność biznesowa
  • Nastawienie na ciągły rozwój oraz umiejętność czerpania z różnych perspektyw
  • Znajomość podstawowych założeń metodyki ITIL lub podobnej w zakresie zarządzania incydentami
  • Znajomość środowiska sieciowego i usług WAN
  • Znajomość obsługi serwerów fizycznych oraz środowiska wirtualnego
  • Znajomość SAP

To oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę w polskiej, stabilnej firmie będącej członkiem grupy kapitałowej Orlen S.A.
  • Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa
  • Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
  • Elastyczny czas rozpoczynania pracy między godz. 7:00 a 9:00
  • Parking na terenie firmy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach
  • Niezbędne narzędzia pracy

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie