Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • sporządzanie list płac dla pracowników,
  • rozliczanie umów cywilno-prawnych,
  • prowadzenie administracji personalnej,
  • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS, PFRON,
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
  • sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych,
  • wykonywanie dodatkowych czynności kadrowo-płacowych.

Wymagania

  • min. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i obsługi kadrowej,
  • bardzo dobrą praktyczną znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracy,
  • bardzo dobrą znajomość programu Płatnik,
  • umiejętność obsługi systemu TETA HR,
  • doskonałą organizację pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i dużą kulturę osobistą.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – praca od zaraz,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • międzynarodowe środowisko pracy,
  • pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków, najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dostęp do platformy MyBenefit,
  • dostęp do nowoczesnych platform e-learningowych oraz szerokiej bazy wiedzy zawierającej szkolenia merytoryczne.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: ArcelorMittal/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie