Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Wrocław
Oferta opublikowana21.02.2024
Oferta wygasa16.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi w j. niemieckim – znakomita okazja do ćwiczenia języka; są to rozmowy głównie telefoniczne, ale zdarzają się również wyjazdy do Niemiec 😊
  • Tak samo wewnątrz, jak i na zewnątrz, stawiamy na relacje – w Twoich rękach będzie dbanie o kontakt z współpracującymi z nami Opiekunkami oraz Klientami niemieckimi.
  • Pozyskiwanie nowych zleceń – nie musisz być sprzedawcą, nie będziemy kazali Ci poszukiwać nowych partnerów (choć jeśli chcesz to śmiało!); chodzi o negocjacje z naszymi stałymi kontrahentami i opiekunkami.
  • Tłumaczenie i opracowywanie dokumentacji – pracujesz ze swoim niemieckim nie tylko w mowie.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych – mamy własny system CRM, którego nauczymy Cię podczas onboardingu. Cały czas będziesz mógł/mogła liczyć też na wsparcie osób z zespołu.
  • Ścisła współpraca z działem reklamacji i administracji – nie musisz być człowiekiem od wszystkiego. Masz wsparcie innych działów. Stawiamy na współpracę i wzajemne uzupełnianie się – razem łatwiej!

Nasze wymagania

  • Płynny niemiecki! Znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku. W biurze porozumiewamy się po polsku, jednak Twoi klienci to nasi sąsiedzi zza zachodniej granicy.
  • Otwartość i empatia – w tej pracy masz stały kontakt z partnerami biznesowymi i opiekunkami osób starszych. Jeśli jesteś osobą, która czerpie energię z rozmów z innymi, potrafi zarażać uśmiechem, ale i prowadzić negocjacje – to praca dla Ciebie.
  • Elastyczność i samozarządzanie – nie jest to praca, w której dzień toczy się według ściśle wyznaczonego harmonogramu. To działanie z ludźmi, tu trudno przewidzieć do końca, co wydarzy się danego dnia. Jeśli lubisz, kiedy dużo się dzieje i potrafisz się zorganizować, świetnie!
  • Nicht zuletzt wichtig! (Last but not least) Szukamy osób, które miały już styczność z obsługą klienta, sprzedażą, czy pracą w call center. Oczywiście chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą, ale liczymy, że my również nauczymy się czegoś od Ciebie.

To oferujemy

  • Energię – nasze biuro to skupisko niebywałej, zaraźliwej energii płynącej od ludzi i naszych klientów (a może to jakieś fale pod powierzchnią Strzegomskiej?). Tu zawsze coś się dzieje!
  • Wsparcie – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego! Taką niepisaną zasadę wyznajemy w swoich zespołach 😉
  • Kontakt z biznesem – powierzamy Ci opiekę naszych niemieckich partnerów. To znakomita okazja do trenowania umiejętności miękkich.
  • Swobodę zarządzania – sam/a odpowiadasz za swoją organizację pracy. Pomodoro? Kanban? Testuj i wybieraj rozwiązania, które odpowiadają Tobie.
  • Realny wpływ – prowadzimy wiele wewnętrznych projektów, które mają na celu sprawić, by MEDIPE było czymś więcej niż miejscem pracy; każdy może zgłosić się do uczestniczenia w nich, a także wyjść z inicjatywą własnego projektu!

Benefity

Wyprawka dla dziecka
Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Świętowanie urodzin
Możliwość pracy zdalnej
Inicjatywy dobroczynne
Paczki świąteczne
Napoje
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Program poleceń pracowników
Dofinansowanie nauki języków obcych
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

U nas Ty wybierasz!

A co jeśli mogłabyś/mógłbyś zaprojektować swój proces rekrutacyjny? Z kim chciałabyś/chciałbyś porozmawiać najpierw? Z kolegą z zespołu, z bezpośrednim przełożonym, z HRem, a może chciałabyś/chciałbyś od razu sprawdzić swoje umiejętności?

U nas możesz zdecydować!

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie