Specjalista ds. obsługi klienta (sklep internetowy)

Gdynia
Oferta opublikowana21.03.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów e-commerce – detalicznych (kontakt mailowy, telefoniczny oraz chat).
  • Obsługa zamówień z serwisów internetowych, telefonicznych, z odbiorem osobistym.
  • Wsparcie klienta w zakresie oferty produktowej i procesie zakupu.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów po zakupie.
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Przygotowywanie dokumentów zamówień (faktury, korekty, listy przewozowe).
  • Obsługa systemu do realizacji zamówień.
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami.

Nasze wymagania

  • Liczy się Twój potencjał, energia, zapał do rozwoju i działania.
  • Komunikatywność, otwartość i swoboda w rozmowie.
  • Samodzielność i doskonała organizacja czasu pracy.
  • Umiejętności interpersonalne i rozwiązywania problemów.
  • Sprawna obsługa komputera, stron www.
  • Zdolności sprzedażowe lub doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce będą dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji – czołówka e-commerce w Polsce.
  • Młody i energiczny zespół.
  • Szkolenie produktowe oraz z systemów do obsługi zamówień.
  • Zniżki na firmowe produkty (a portfolio mamy duże!).
  • Spotkania integracyjne.
  • Komfortowe warunki pracy i benefity.
  • Program stażowy, krótsze piątki! Im dłużej jesteś w naszym zespole, tym szybciej możesz zaczynać weekend.
  • Godziny pracy: 7:30 – 15:30 (nie tracimy czasu na korki!).

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Owoce
Karta sportowa
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Szczegóły rekrutacji

Nie przepadasz za NUDĄ, lubisz pracować z LUDŹMI i masz pozytywną ENERGIĘ - daj nam o sobie znać! Możesz współtworzyć miejsce, w którym nadrzędną zasadą jest fair podejście, partnerstwo i pozytywne nastawienie! Należymy do czołówki liderów polskiego e-commerce z ugruntowaną pozycją na rynku. Nasza bogata oferta produktowa i rozwinięta sprzedaż e-commerce daje duże pole do działania w procesie obsługi klientów i rozwijaniu swoich kompetencji.

Jeśli Twoja aplikacja nas zainteresuje odezwiemy się telefonicznie i zaprosimy na spotkanie do naszego biura.

Jeżeli chcesz, abyśmy pamiętali Twoje CV do dalszych procesów rekrutacyjnych (od teraz przez 12 miesięcy), prosimy o dodanie następującego oświadczenia:

"Zgadzam się na przetwarzanie przez Global Income Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Global Income Sp. z o.o., przez okres 12 miesięcy."

Życzymy powodzenia w rekrutacji i mamy nadzieję do zobaczenia!

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie