Współtworzenie strategii marketingowej dla wybranej grupy produktowej
Tworzenie i realizacja kampanii produktowych w Internecie przy współpracy ze specjalistami SEO, PPC oraz produkcją marketingową
Wyłanianie dostawców do współpracy przy realizacji kampanii (briefowanie, porównywanie ofert, negocjacje, ustalanie raportowania, egzekwowanie ustaleń)
Definiowanie media planów oraz tworzenie kreacji marketingowych
Organizacja oraz udział w konferencjach, webinarach oraz konferencjach online
Tworzenie treści promujących nasze produkty oraz współpraca w tym aspekcie z content marketerem, grafikiem, product managerem
Planowanie i analiza podjętych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w pracy w działach marketingu, m.in przy organizacji eventów
Chęć rozwoju kariery w dziale marketingu
Bardzo dobra organizacja pracy
Duża skrupulatność
Lekkie pióro
Zdolności analityczne
Zainteresowanie działaniami w zakresie marketingu internetowego
Dobra znajomość języka angielskiego
Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
Udział w ciekawych, międzynarodowych projektach w branży finansów
Stabilne zatrudnienie
Praca w doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
Możliwość udziału w szkoleniach
Elastyczne godziny pracy
Możliwość pracy hybrydowej, po okresie wdrożenia (40% zdalnie, 60% z biura)
Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!