HammerJobs Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się Kontrolą Jakości oraz ReWork (naprawą komponentów) dla przemysłu. Wspieramy również procesy produkcyjne. Współpracujemy z największymi firmami motoryzacyjnymi w Europie. Jakość jest u Nas na pierwszym miejscu.
Obowiązki
Zarządzanie i koordynacja procesów płacowych w obszarze Niemiec
Kontrola terminowości i danych płacowych, otrzymywanych od koordynatorów
Zapewnienie dokładnego i terminowego dostarczania wszystkich danych związanych z płacami
Pełnienie funkcji eksperta w zakresie płac i kadr w Niemczech
Ogólne zadania administracyjne
Ścisła współpraca z wewnętrznymi działami firmy (dział finansowy, HR I inne), oraz Koordynatorami
Wymagania
Mile widziane doświadczenie w zakresie płac i kadr z rynku niemieckiego (German payroll)
Zaawansowana znajomość j. niemieckiego (minimum B2)
Gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku i używania j. niemieckiego w pracy
Umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy
Generowanie umów (Vollzeit, Teilzeit, miniJob).
Rejestracja nowo zatrudnionego pracownika w urzędach Niemieckich.
Obsługa rozliczeń pracowniczych (Lohnabrechnung).
Kontakt z urzędami niemieckimi.
Wysyłka dokumentów rozliczeniowych do urzędów.
Nadzór nad dokumentacją pracowniczą.
Umiejętność współpracy w zespole, dobre umiejętności komunikacyjne
Oferujemy
Atrakcyjne i konkurencyjne na rynku wynagrodzenie w rozwijającej się międzynarodowej firmie
Możliwość bycia częścią nowo tworzonego wewnętrznego zespołu
Umowa o pracę (pełen etat)- zatrudnienie bezpośrednio w strukturach firmy
Możliwość długoterminowej współpracy
Zapewniamy sprzęt do pracy (laptop, telefon, itp.)
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!