Specjalista ds. jakości i reklamacji

Namysłów
Oferta opublikowana24.05.2024
Oferta wygasa17.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaprodukcja, badania i rozwój, kontrola jakości
Rodzaj stanowiskaspecjalista (mid / regular)

Wstęp

  • Firma Jaro-Max Sp. Z o.o. Sp. K. działa na polskim i europejskim rynku od ponad 20 lat. Specjalizujemy się w produkcji szerokiej gamy parapetów oraz realizacji projektów takich jak: blaty kuchenne i łazienkowe, schody, parapety, tarasy z kamienia naturalnego i konglomeratów. W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy otwartych, dynamicznych i komunikatywnych osób, które dołączą do naszego zespołu.
Numer referencyjny:14/04/24

Twoje obowiązki:

  • Rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów.
  • Analizowanie przyczyn reklamacji oraz ocena zasadności zgłoszeń.
  • Proaktywna obsługa procesu reklamacji ze szczególną dbałością o
  • Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji jakościowej oraz reklamacyjnej
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Rozwiązywanie problemów jakościowych związanych z dostawami
  • Współpraca z działem produkcji w celu utrzymania wysokich standardów jakościowych.
  • Współpraca z działem obsługi klienta w celu zapewnienia satysfakcji klienta oraz poprawy procesów obsługi reklamacji.

Wymagania

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność współpracy z różnymi działami firmy, w tym produkcją, logistyką, sprzedażą i obsługą klienta.
  • Skrupulatność i dokładność w monitorowaniu procesów produkcyjnych i jakościowych.
  • Umiejętność identyfikacji obszarów do poprawy i wprowadzania usprawnień.
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów z zakresu zarządzania jakością i reklamacji.
  • Dbałość o terminowość i efektywność realizowanych zadań.
  • Umiejętność korzystania z oprogramowania do zarządzania reklamacjami i dokumentacją lub gotowość do nauki obsługi CRM
  • Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów klientów i dbania o ich satysfakcję.
  • Zrozumienie potrzeb klientów i proaktywne podejście do poprawy jakości produktów i usług.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
  • szkolenia wprowadzające
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
  • miłą atmosferę w spierającym się zespole

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie