Oferta opublikowana24.04.2024
Oferta wygasa23.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Miejska Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw mieszkaniowych
w Wydziale Wspomagającym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynuje zagadnienia z zakresu gospodarki mieszkaniowej policjantów Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie celem ich prawidłowej realizacji,
  • prowadzi pełną ewidencję mieszkań służbowych funkcjonariuszy oraz emerytów KMP w Rzeszowie (książki ewidencyjne, kartoteki, teczki mieszkaniowe) celem prawidłowego udokumentowania wypłaty przysługującego równoważnika,
  • nalicza i ewidencjonuje należności przysługujących równoważników za remont mieszkania dla policjantów KMP w Rzeszowie celem ich wypłaty,
  • przesyła oświadczenia mieszkaniowe oraz przyjmuje je od policjantów w celu naliczenia należności za remont mieszkania
  • sporządza decyzje za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów KMP w Rzeszowie celem przyznania należności,
  • sporządza wykazy przyznanych pomocy finansowych i przekazuje je do KWP w Rzeszowie celem realizacji,
  • prowadzi postępowania związane z przyznaniem pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego przez policjantów KMP w Rzeszowie celem ich przyznania uprawnionym policjantom.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • umiejętność interpretacji przepisów i ich stosowanie w praktyce,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejętność obsługi komputera i edytora tekstu,
  • znajomość Ustawy o Policji,
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość Ustawy o służbie cywilnej,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Rzeszowie,
    ul. Jagiellońska 13,
    35-025 Rzeszów
    Kancelaria ogólna
    II piętro, pokój 218

Warunki pracy

- praca jednozmianowa,


- ośmiogodzinny system pracy,


-  praca administracyjno-biurowa,


- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.


Stałe stanowisko pracy usytuowane na parterze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak wind, brak podjazdów).
Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
z wykorzystaniem monitora ekranowego.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie