Oferta opublikowana25.05.2024
Oferta wygasa23.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista do spraw dokumentacji rozliczeń finansowych wydziału
w Wydziale Zaopatrzenia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sprawdza pod względem merytorycznym dokumentację finansową oraz prowadzi jej ewidencję,
  • Sprawdza pod względem merytorycznym dokumentację dotyczącą darowizn rzeczowych i finansowych przyjętych przez komórki i jednostki organizacyjne Komendy Stołecznej Policji oraz jednostki organizacyjne Policji działające na jej obszarze, sporządza okresowe zestawienia,
  • Monitoruje wykorzystanie przydzielonych środków finansowych oraz sporządza miesięczne sprawozdania finansowe,
  • Przygotowuje i sporządza okresowe analizy dot. rozliczeń finansowych wydziału,
  • Uczestniczy w opracowaniu projektu zbiorczego planu zamówień publicznych, planu potrzeb finansowych i materiałowych,
  • Sporządza długo i krótkookresowe plany finansowe oraz bieżące analizy materiałowo-finansowe we współpracy z komórkami organizacyjnymi wydziału,
  • Sporządza analizy stopnia realizacji planu potrzeb finansowych oraz wnioski o dokonanie korekty przyznanych limitów,
  • Uczestniczy w opracowywaniu projektów wewnętrznych wytycznych, procedur i koncepcji realizacji zadań wydziału.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • Dobra znajomość ustaw: - Prawo Zamówień Publicznych w zakresie: Działu I, II, III, IV i VII, - o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, - o rachunkowości w zakresie podstawowych pojęć,
  • Umiejętności: analityczne, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • Umiejętność pracy w zespole

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2024 poz. 632)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.(Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-04
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

    Sekcja ds. Doboru
    Wydział Kadr
    Komenda Stołeczna Policji
    Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa
    bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy WZ-7/V/24”.
    W formie elektronicznej poprzez:

    1) Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) lub
    2) pocztę elektroniczną na adres email: dobor@ksp.policja.gov.pl

    • Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,
  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  • Praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
  • Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. 
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 2,0000 kwoty bazowej (Wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej . Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie