Oferta opublikowana12.04.2024
Oferta wygasa11.07.2024
Tryb pracyhybrydowa, zdalna
Rodzaj umowyumowa zlecenie, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, skalowanie, realizacja i optymalizacja kampanii SEM ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów w różnych wyszukiwarkach internetowych (Google Ads, Bing Ads itp.).
  • Prowadzenie kampanii zasięgowych do nowych grup odbiorów oraz użytkowników powracających (remarketing & prospecting)
  • Analiza efektywności kampanii, monitorowanie KPI's i dostosowywanie strategii w celu osiągnięcia najlepszych wyników.
  • Optymalizacja treści reklamowych, słów kluczowych i dawanie wskazówek do Landing Pages w celu poprawy wskaźników konwersji.
  • Regularne raportowanie wyników kampanii oraz rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności reklam online.

Nasze wymagania

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii SEM
  • Doskonała znajomość panelu Google Ads oraz Google Analitycs
  • Doświadczenie w pracy w agencji performance marketingowej na stanowisku odpowiedzialnym za prowadzenie kampanii Google Ads będzie dodatkowym aytutem
  • Aktualna wiedza o trendach i zmianach wprowadzanych przez Google
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy

  • Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się spółce o zasięgu międzynarodowym
  • Wysoką sprawczość
  • Zaangażowany i kreatywny zespół - niekorporacyjna atmosfera to nasz wyróżnik :)
  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o część stałą oraz premię za wyniki
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy
  • Niezbędne narzędzia i oprogramowanie
  • Platformę wellbeingową
  • Kartę sportową
  • Świętowanie urodzin
  • Dodatkowy urlop
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie