Pracownik ds. organizacji szkoleń BHP

Pszczyna
Oferta opublikowana20.05.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaedukacja / szkolenia, hr / kadry i płace, bhp / ochrona środowiska / rolnictwo
Rodzaj stanowiskamłodszy specjalista (junior)

Wstęp

  • SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy. Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.
Numer referencyjny:nr ref. PDS/02/Pszczyna

Obowiązki

  • organizacja szkoleń BHP,
  • tworzenie i nadzór nad dokumentacją projektową,
  • obsługa wewnętrznej bazy w zakresie rozliczania kosztów i wystawiania faktur,
  • stały kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem,
  • obsługa i rozwój platformy szkoleń e-learningowych oraz platformy szkoleniowej,
  • udział w tworzeniu nowych produktów, narzędzi, usług w zakresie szkoleń BHP,
  • zastępstwo innych pracowników działu zgodnie z ustaleniami,
  • inne obowiązki związane z pracą w dziale oraz budowaniem wizerunku firmy,

Wymagania

  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne, organizacyjne,
  • proaktywna postawa,
  • systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, Word, Powerpoint,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • preferowane wykształcenie wyższe, kierunkowe z zakresu administracji, handlu, marketingu lub pokrewne,

Oferujemy

  • dużą autonomię w działaniu i samodzielny charakter pracy,
  • pomoc we wdrożeniu do pracy i wsparcie merytoryczne przy wykonywaniu pracy,
  • narzędzia pracy adekwatne do wykonywanych zadań,
  • możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy,
  • pakiet medyczny,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • naukę języka angielskiego,
  • koleżeńską i niezapomnianą atmosferę w pracy,

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie nauki języków obcych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

  • umowa o pracę
  • pełny etat
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie