Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opacz-Kolonia
Oferta opublikowana10.05.2024
Oferta wygasa28.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta, call center
Rodzaj stanowiskamłodszy specjalista (junior)

Wstęp

  • Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za obsługę Klientów poprzez naszą infolinię. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, empatyczną i zainteresowaną pracą to zapraszamy do naszego biura w Opacz-Kolonii k/ Warszawy przy ul. Szyszkowej 51.

Zadania:

  • Telefoniczna Obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
  • Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
  • Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
  • Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
  • Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta.
  • Doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla Klienta.
  • Zdolność do zachowania spokoju przy pojawiających się trudnych sytuacjach w rozmowie z Klientem. Asertywność w kontaktach z Klientami.
  • Umiejętność skupienia się na wielu zadaniach jednocześnie: słuchaniu Klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na jego zapytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
  • Umiejętność szybkiego pisania, w tym znajomość technik pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
  • Sumienność, dokładność, terminowość.
  • Gotowości do nauki i doskonalenia umiejętności związanych z obsługą Klienta.
  • Umiejętność pracy w zespole, która polega na budowaniu atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki;
  • wsparcie ze strony zespołu i przełożonego;
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę - zgrany zespół;
  • Pracę od zaraz.

Benefity

Spotkania integracyjne
Dofinansowanie zajęć sportowych
Kawa i herbata
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Inicjatywy dobroczynne
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Etapy procesu rekrutacji:

  • Publikacja ogłoszenia o pracę na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
  • Przeglądanie aplikacji.
  • Krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami.
  • Rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie naszej firmy z wybranymi osobami połączona z częścią praktyczną sprawdzającą umiejętność pisania na klawiaturze.
  • Złożenie oferty pracy wybranemu kandydatowi.
  • Informacje zwrotne do pozostałych kandydatów z podziękowaniami za udział w rekrutacji.
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie