Młodszy archiwista

Przemyśl
Oferta opublikowana18.04.2024
Oferta wygasa17.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Archiwum Państwowe w Przemyślu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista do spraw digitalizacji materiałów archiwalnych
w Oddziale II ewidencji, opracowania i zabezpieczania zasobu archiwalnego

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Digitalizuje materiały archiwalne jednostek - książkowych, poszytów, akt luźnych, pocztówek, fotografii, materiałów plaskich o różnych formatach i ciężarze
  • Wykonuje obróbkę graficzną skanów/plików zabezpieczających
  • Kontroluje jakość skanów/plików
  • Kataloguje i porządkuje skany w obowiązującej strukturze plików
  • Przygotowuje skany do wysyłki
  • Wykonuje inne prace zlecone przez Kierownika Oddziału II ewidencji, opracowania i zabezpieczania zasobu archiwalnego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych (skaner, drukarka, aparat fotograficzny)
  • Podstawowa znajomość z dziedziny grafiki komputerowej, obróbka zeskanowanych zdjęć, materiałów archiwalnych
  • Znajomość i obsługa programów do grafiki: Adobe - Photoshop, IrfanView itp.
  • Biegła znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, umiejętność pracy z pakietem MS Office w szczególności PowerPoint, Excel oraz LibreOffice
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego z zakresu reprografii
  • wykształcenie: wyższe historyczne o specjalności archiwistyka
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w archiwum oraz doświadczenie na stanowisku związanym z digitalizacją

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-10
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Przemyślu
    ul. Lelewela 4
    37-700 Przemyśl
    parter, Punkt Obsługi Klienta

Warunki pracy


  • Praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu
  • Kontakt z kurzem i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt
  • Praca przy komputerze i urządzeniach peryferyjnych 
  • Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, aparat cyfrowy, niszczarka)
  • Praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym
  • W budynku znajduje się winda
  • Budynek przystosowany dla osob niepełnosprawnych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie