Dbanie o wysoką jakość materiałów edukacyjnych dla klientów i stały rozwój oferty szkoleniowej
Prowadzenie szkoleń, prezentacji oraz webinarów z funkcjonowania systemu Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XT
Telefoniczne oraz e-mailowe konsultacje dla klientów w zakresie obsługi systemów ERP
Testowanie oraz udział w powstawaniu nowych wersji oprogramowania
Wymagania
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub informatyczne (mile widziani również studenci ostatniego roku studiów)
Znajomość:
zagadnień z jednego z obszarów: handlu, logistyki, księgowości
zasad prowadzenia szkoleń i obsługi klienta
oprogramowania Microsoft Office
Mile widziana znajomość:
systemów do zarządzania Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XT
języka angielskiego
podstaw pracy z bazami danych
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
zagadnień z jednego z obszarów: handlu, logistyki, księgowości
zasad prowadzenia szkoleń i obsługi klienta
oprogramowania Microsoft Office
systemów do zarządzania Comarch ERP Optima lub Comarch ERP XT
języka angielskiego
podstaw pracy z bazami danych
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
Praca w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
Współpraca z doświadczonymi specjalistami
Prywatna opieka medyczna (również dla członków rodziny)
Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Różnorodne, ambitne zadania oraz ścieżki rozwoju
Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
Brak dress code’u
Praca w atmosferze współpracy, zaufania, wzajemnego szacunku oraz pomocy
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!