Konsultant ds. rozwiązań biznesowych Retail Loyalty

Kraków
Oferta opublikowana13.04.2024
Oferta wygasa08.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (IT, Ekonomia, Zarządzanie i pokrewne)
  • Minimum +2 lata doświadczenia w pracy w consultingu IT lub w pracy z klientem (np. opiekun klienta, konsultant ds. sprzedaży)
  • Wiedza i zrozumienie praktyk marketingowych w branży retail/lojalności
  • Umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia prezentacji produktowych
  • Charyzma i optymizm w codziennej pracy oraz determinacja w realizacji celów
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, min. C1  
  • Gotowość do podróży służbowych (Europa)

Oferujemy

  • Analiza potrzeb klienta (presales) i oferowanie odpowiednich rozwiązań z oferty produktów lojalnościowych Comarch
  • Definiowanie wymagań IT w oparciu o cele i wymagania biznesowe (funkcjonalne)
  • Planowanie, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktów dla użytkowników biznesowych oraz kadry zarządzającej
  • Przygotowywanie ofert/odpowiedzi RFI&RFP/materiałów dla klientów i współpraca z innymi działami w ramach globalnej struktury Comarch (sprzedaż, R&D, wdrożenia, support itp.)
  • Aktywne uczestnictwo w planowaniu rozwoju produktów Comarch
  • Uczestnictwo w konferencjach oraz targach branżowych
  • Współpraca z globalnymi markami i międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwość rozwoju - indywidualny plan szkoleń, udział w konferencjach  
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazne środowisko pracy wspierające dzielenie się wiedzą, wspólny rozwój i tworzenie innowacji
  • Praca w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Elastyczne godziny pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Comarch/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie