Oferta opublikowana21.02.2024
Oferta wygasa16.05.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
  • Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
  • Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
  • Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
  • Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
  • Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
  • Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
  • Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
  • Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
  • Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
  • Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
  • Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
  • Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
  • Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
  • Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
  • Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
  • Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
  • Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

Benefity

Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie