Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

Lublin
Oferta opublikowana01.04.2024
Oferta wygasa26.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
  • wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
  • realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
  • kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
  • monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
  • raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
  • stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
  • budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
  • dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
  • budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem

Nasze wymagania

  • minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich - warunek konieczny
  • znajomość języka niemieckiego i języka angielskiego (min. poziom C1)
  • znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
  • znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
  • decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków Zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektów
  • umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi Zespołami projektowymi
  • doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
  • skuteczna komunikacja z Zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
  • zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
  • rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
  • otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę – stałe wynagrodzenie miesięczne oraz system motywacyjny
  • praca hybrydowa
  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń oraz darmowe lekcje języka angielskiego i finansowanie szkoleń
  • dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, dalszego rozwoju zawodowego

Benefity

Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie