Kierownik Obsługi Klientów sklepu internetowego

Warszawa
Oferta opublikowana06.03.2024
Oferta wygasa28.05.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie oraz organizacja pracy zespołu obsługi klienta sklepu internetowego
  • Odpowiedzialność za obsługę klientów i reklamacje (telefony, e-maile, chat)
  • Wdrażanie standardów i procesów obsługi klienta
  • Prowadzanie rekrutacji i szkoleń
  • Współpraca z innymi działami i magazynem sklepu internetowego
  • rozwijanie narzędzi wspomagających obsługę Klienta
  • Monitorowanie i raportowanie wskaźników ilościowych i jakościowych. tworzenie raportów i analiz danych dotyczących wydajności zespołu.
  • Praca stacjonarna Dąbrówka Nowa 17B powiat grójecki, hybrydowo oraz zdalnie

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołami obsługi klienta (mile widziane zarządzanie zespołem o rozproszonej strukturze)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta sklepu internetowego oraz Marketplace (m.in. Allegro)
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Wysokie umiejętności organizacyjne
  • Chęć rozwoju i nauki
  • Znajomość systemu Baselinker

To oferujemy

  • Możliwość realizowania własnych pomysłów
  • Praca w renomowanej firmie o ogólnopolskim zasięgu
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Udział w programie szkoleń menedżerskich
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie