Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu

Rzeszów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:

  • udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji
  • samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
  • uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,
  • tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.

Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora Kontroli Zakładu.

Wymagania

Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:

  • wykształcenie wyższe

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)
  • co najmniej 1 rok pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych

Wymagania dodatkowe

Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B'.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectwa ukończenia szkoły wyższej).

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Proces rekrutacji obejmować będzie:

Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line

Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną

Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.

Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osoba musi:

  • posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
  • mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.

Poszukujemy 7 kandydatów na stanowisko.

Miejsce wykonywania pracy:  Możliwość wykonywania pracy w Oddziale ZUS w Rzeszowie lub jednostce organizacyjnej Oddziału ZUS w Rzeszowie położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.

Oferujemy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system premiowy
  • dodatek stażowy
  • bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
  • możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
  • możliwość awansu zawodowego,
  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • możliwość pracy zdalnej
  • bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • wykonywanie pracy w biurze,
  • wykonywanie pracy poza biurem,
  • odbywanie podróży służbowych,
  • budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
  • wejście do budynku bezpośrednio z poziomu chodnika
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie