IT Banking Champions- Biuro Wsparcia Użytkownika

Warszawa
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Wsparcie użytkowników (Klient wewnętrzny) w zakresie obsługi sprzętu i systemów informatycznych.
  • Udział w projektach realizowanych w jednostce.
  • Diagnozowanie i  obsługę zgłoszeń w systemie Service Desk.

Wymagania

  • Status studenta lub absolwenta studiów licencjackich lub magisterskich​ (informatyka, kierunki techniczne)
  • Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomość sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych w zakresie umożliwiającym identyfikację zgłoszonych awarii
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word i PPT)

Oferujemy

  • 3-4 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu
  • Płatny urlop „na sesję”
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem
  • Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Bank Pekao/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie