Inspektor ochrony zabytków

Lublin
Oferta opublikowana30.04.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor ochrony zabytków
Wydział Inspekcji Zabytków Archeologicznych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji i weryfikacji stanowisk archeologicznych
  • przygotowywanie projektów postanowień, decyzji, opinii dotyczących robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych i archeologicznych
  • przygotowanie decyzji dot. określania zakresu i rodzaju niezbędnych badań archeologicznych
  • przygotowywanie projektów decyzji dotyczących badań archeologicznych i poszukiwań zabytków
  • nadzór konserwatorski nad prowadzonymi badaniami archeologicznymi i poszukiwaniami zabytków prowadzonymi w oparciu o pozwolenia konserwatorskie
  • sporządzanie decyzji i protokołów przekazania zabytków archeologicznych w depozyt muzeum lub innej jednostki organizacyjnej, lub przekazania zabytków na własność do muzeum
  • gromadzenie dokumentacji prac badawczych, w tym egzekwowanie od badaczy obowiązku przekazanie do LWKZ dokumentacji z przebiegu badań i opracowania ich wyników, inwentaryzacji polowej pozyskanych zabytków
  • wykonywanie kontroli mających na celu dokonanie oceny stanu zachowania, warunków przechowywania i zabezpieczenia zabytków archeologicznych przekazanych w depozyt muzeum i innym jednostkom organizacyjnym
  • wykonywanie kontroli nieruchomego zabytku archeologicznego przy udziale właściciela nieruchomości, na której położony jest zabytek w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony i opieki nad zabytkami, wydawanie zaleceń pokontrolnych
  • wykonywanie inspekcji terenowych w tym min.: oględzin odkrytych lub przypadkowo znalezionych zabytków archeologicznych, odbiorów częściowych/końcowych badań
  • przygotowywanie projektów decyzji i dokumentacji w zakresie dotyczącym wpisów stanowisk archeologicznych do rejestru zabytków
  • pomoc koordynatorowi projektu „Plan działań konserwatorów zabytków na lata 2024-2029” Program Fundusze europejskie na infrastrukturę, klimat i środowisko 2021-2027, Pomoc Techniczna FEnIKS 2021-2027 oraz zastępowanie go w czasie nieobecności

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe Archeologiczne
  • zdolności analityczne, dokładność i systematyczność
  • umiejętność i łatwość precyzyjnego i poprawnego formułowania myśli w języku polskim w mowie i piśmie /redagowanie tekstów/
  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy
  • znajomość problematyki konserwatorskiej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • umiejętność obsługi komputera oraz programu EXCEL
  • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie przy zadaniach realizowanych z finansowaniem ze środków Unii Europejskiej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-10
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    WUOZ w Lublinie
    ul.Archidiakońska 4
    20-113 Lublin

Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca związana z bezpośrednią obsługą interesanta,


stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku, brak windy, toaleta dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami na parterze budynku,

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie