Oferta opublikowana13.03.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw wprowadzania danych do systemów policyjnych oraz obsługi baz danych
Zespół Łączności i Informatyki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rejestruje, weryfikuje, modyfikuje i analizuje informacje w policyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczania aktualnych danych.
  • Wprowadza rejestracje operacyjne i procesowe w celu zasilenia systemów danymi.
  • Współpracuje z jednostkami prokuratur i sądów w zakresie wymiany informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami przygotowawczymi i obiegu poczty służbowej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-25
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
    47-400 Racibórz, ul. Bosacka 42

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym (od poniedziałku do piątku),
  • wymuszona pozycja ciała-siedząca,
  • stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer-czas pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
  • brak czynników szkodliwych na stanowisku,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku „C” należącego do kompleksu budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu,
  • budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i toalet dostosownych do potrzeb wymienionych osób.
  • praca na umowę o pracę na czas określony (nie zastępstwo)
  • wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy (5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • oferty należy przesłać/składać do/w Komedy/ie Powiatowej Policji w Raciborzu przy
    ul. Bosackiej 42 w kopercie z dopiskiem „inspektor Zespołu Łączności i Informatyki-imię i nazwisko”,
  • oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz przesłanych po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
  • czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora jest dołączanie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie,
  • kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo.
  • test wiedzy będzie obejmować znajomość przepisów: Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, oraz zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w spr. metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • podstawowa znajomość środowiska Windows, podstawowa znajomość obsługi edytora tekstu LibreOffice Writer/ MS Word oraz arkusza kalkulacyjnego: LibreOffice Calc/ MS Excel
  • nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie