W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty należy przesłać/składać do/w Komedy/ie Powiatowej Policji w Raciborzu przy
ul. Bosackiej 42 w kopercie z dopiskiem „inspektor Zespołu Łączności i Informatyki-imię i nazwisko”,
- oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz przesłanych po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora jest dołączanie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie,
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo.
- test wiedzy będzie obejmować znajomość przepisów: Ustawy o Policji, Ustawy o Służbie Cywilnej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, oraz zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w spr. metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
- podstawowa znajomość środowiska Windows, podstawowa znajomość obsługi edytora tekstu LibreOffice Writer/ MS Word oraz arkusza kalkulacyjnego: LibreOffice Calc/ MS Excel
- nie zwracamy nadesłanych/złożonych dokumentów.