Oferta opublikowana29.03.2024
Oferta wygasa27.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Biuro Spraw Wewnętrznych Policji w Warszawie

Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi logistycznej biura
w Wydziale Ogólnym Biura Spraw Wewnętrznych Policji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje sprawy związane z potrzebami komórek organizacyjnych Biura usytuowanych w siedzibie Komendanta BSWP w zakresie: wyposażenia w sprzęt kwaterunkowy, materiały kancelaryjno-biurowe i eksploatacyjne oraz druki i formularze; okresowo analizuje potrzeby w tym zakresie, prowadzi odpowiednie ewidencje i sporządza zestawienia zagadnieniowe; opracowuje wnioski i pisma w przedmiotowych sprawach
  • Koordynuje sprawy związane z potrzebami Biura w zakresie wyposażenia w służbowe telefony komórkowe; prowadzi ich ewidencję
  • Koordynuje proces archiwizacji dokumentów jawnych w Wydziale Ogólnym Biura, przygotowuje i przekazuje akta spraw ostatecznie załatwionych do archiwum
  • Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli, w tym referentek oraz realizuje czynności związane z ich zamawianiem, dystrybucją, przechowywaniem i brakowaniem
  • Prowadzi bieżącą współpracę z przedstawicielami komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji w zakresie niezbędnych napraw i wymiany sprzętu będącego w użytkowaniu komórek organizacyjnych BSWP usytuowanych w siedzibie Komendanta BSWP
  • Bierze udział w inwentaryzacji mienia będącego w użytkowaniu Biura
  • Udziela wsparcia podczas nieobecności sekretarki w prowadzeniu sekretariatu komendanta oraz obsłudze kancelaryjno-sekretarskiej wydziału/Zespołu Prawnego/Jednoosobowego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy, w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • organizowanie pracy własnej
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1972 r.
  • znajomość przepisów z zakresu archiwizowania dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi logistycznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756 z późn. zm.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-12
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Spraw Wewnętrznych Policji
    Wydział Ogólny
    ul. Puławska 148/150
    02-624 Warszawa
    a w liście motywacyjnym z dopiskiem: „inspektor W-OG/I/2”

    • za pośrednictwem operatora pocztowego lub
    • osobiście w Biurze Spraw Wewnętrznych Policji (pn.-pt. w godzinach 8:15 – 16:15)
    (na kopercie wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia).

    W formie elektronicznej na adres:

    nabory.bswp@policja.gov.pl
    (w tytule maila wpisz imię i nazwisko oraz numer ogłoszenia)

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • naturalne i sztuczne oświetlenie;
  • wymuszona pozycja ciała;
  • praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;
  • pomieszczenie higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami wewnątrz budynku.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Umowa na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone
    przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj
    i długość).
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
  • Prześlij/przekaż komplet wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska
    oraz numeru ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub osobiście w Biurze Spraw Wewnętrznych Policji
    przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie (pn.-pt. w godzinach 8:15-16:15).
  • Rozpatrzymy tylko te aplikacje, które zostaną przesłane w odpowiedzi na aktualne ogłoszenie o naborze.
  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
  • Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia (zatrudnienie nowego pracownika w Biurze Spraw Wewnętrznych Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Biura Spraw Wewnętrznych Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdziesz na stronie BIP BSWP: http://bip.bswp.policja.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia o wolnych stanowiskach".
  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,9811 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok). Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie