Oferta opublikowana22.05.2024
Oferta wygasa20.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Zespół Bezpieczeństwa Informacji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje, weryfikuje pod względem merytorycznym oraz formalnym materiały archiwalne i spisy akt przekazanych kat. „A”, „B” i „BE” oraz protokoły oceny dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia.
  • Udziela instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom przy przygotowywaniu dokumentacji ostatecznie zakończonej przed przekazaniem do składnicy akt lub wybrakowaniem.
  • Prowadzi ewidencje i rejestry dokumentacji zgromadzonej w składnicy akt.
  • Sporządza coroczne sprawozdania z ruchu akt archiwalnych.
  • Przygotowuje i organizuje proces brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „B” i „BE”, której opłynął okres przechowywania.
  • Przeprowadza kwerendy, udostępnia i wypożycza akta ze składnicy akt na wniosek funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz innych uprawnionych podmiotów i obywateli.
  • Wspomaga pracę innych stanowisk i w razie konieczności zastępuje pracowników Zespołu Bezpieczeństwa Informacji w zakresie bieżącej obsługi kancelaryjnej.
  • Wykonuje zadania inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego.
  • Weryfikuje i na bieżąco kontroluje funkcjonowanie niejawnych systemów teleinformatycznych.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu i aktualizacji dokumentacji bezpieczeństwa teleinformatycznego, w szczególności w procedurze szacowania ryzyka dla niejawnych systemów teleinformatycznych w celu sprawdzenia ich prawidłowego zabezpieczenia i funkcjonowania.
  • Prowadzi szkolenia dla osób funkcyjnych w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ŚCIŚLE TAJNE” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych wyżej wymienioną klauzulą.
  • Umiejętność planowania, organizacji i koordynacji pracy własnej.
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość przepisów: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji, ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • Znajomość przepisów w zakresie działalności archiwalnej w Policji: zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadańw zakresie działalności archiwalnej w Policji, zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 lutego 2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych Policji
  • wykształcenie: wyższe administracyjne

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1994 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - dotyczy wyłącznie kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-01
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej
    ul. Plac Wolności 1
    36-100 Kolbuszowa

Warunki pracy

Praca kancelaryjno-biurowa, jednozmianowa, ośmiogodzinny system pracy, wysiłek fizyczny związany z porządkowaniem i opracowywaniem dużej ilości dokumentów.


Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, który  nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – brak wind oraz podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego wejścia do budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych i magazynowych, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej czterech godzin dziennie.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie