tworzyć koncepcje akcji influencerskich w wymiarze kampanii i współprac one-ff,
prowadzić działania z influencerami z Polski i zagranicy, (research, tworzenie briefów, kontakt i negocjacje, raport i analiza wyników),
analizować dane i wskaźniki efektywności kampanii z udziałem Ambasadorów oraz influencerów, w celu identyfikacji obszarów do optymalizacji i osiągnięcia lepszych rezultatów,
śledzić trendy z obszaru Influencer Marketingu i Social Media,
wsparać zespołu social mediowego w przygotowywaniu kreatywnych i spójnych treści na profile IG, FB, TT marki CCC oraz współtworzyć kalendarz publikacji w oparciu o kalendarz działań marketingowych oraz promocję poszczególnych kolekcji czy wydarzeń.
Wymagania
posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing,
mają co najmniej rok analogicznego doświadczenia,
mają doświadczenie we współpracy z influencerami,
znają i mają doświadczenie w pracy z aplikacjami: Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube,
potrafią monitorować, analizować i optymalizować prowadzone projekty,
bardzo dobrze znają język angielski,
posiadają wiedzę z zakresu SoMe & Influencer Marketingu oraz narzędzi,
mają 'oko do detalu' i dbają o jakość działań,
posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne .
Oferujemy
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
prywatną opiekę medyczną,
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/OK System,
możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
innowacyjne środowisko pracy,
dodatkowe benefity w postaci kodów rabatowych na zakupy w sieci CCC, sklepu internetowego eobuwie.pl oraz MODIVO.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!