Główny specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

Warszawa
Oferta opublikowana04.05.2024
Oferta wygasa29.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • opracowywanie rozwiązań oraz wdrażanie rekomendacji w obszarze strategicznego zarządzania nieruchomościami biurowymi, magazynowymi i ośrodkami szkoleniowo-wypoczynkowymi Spółki w ujęciu portfelowym,
  • analizę rynku nieruchomości komercyjnych, pozyskiwanie obiektów biurowych na siedziby jednostek organizacyjnych spółki oraz powierzchni magazynowych, negocjowanie warunków oraz nadzór nad realizacją umów najmu,
  • opracowywanie wniosków do zarządu dotyczących sprzedaży nieruchomości własnych spółki,
  • zarządzanie bazą danych obejmującą nieruchomości własne spółki, gromadzenie,
    i przetwarzanie informacji o posiadanych zasobach, ich stanie technicznym i dokumentacji oraz generowanie raportów,
  • monitorowanie i interpretowanie realizacji planów rzeczowo-finansowych dla poszczególnych nieruchomości, identyfikacja pól możliwej optymalizacja kosztów najmu i eksploatacji skutkujące poprawą efektywności ekonomicznej całego portfela,
  • prowadzenie analizy porównawczej zasadności ponoszenia nakładów kapitałowych na rzecz posiadanych nieruchomości w odniesieniu do ich wartość rynkowej,
  • współprojektowanie modelowych wymogów infrastrukturalnych, ilościowych i estetycznych dla powierzchni biurowych w celu dostosowania ich do obecnie obowiązujących standardów, umożliwiających stosowanie form pracy hybrydowej,
  • współpraca z zarządcami, administratorami nieruchomości oraz osobami na stanowiskach realizujących procesy administracyjne w poszczególnych jednostkach organizacyjnych spółki,
  • tworzenie i aktualizacja obowiązujących regulaminów wewnętrznych, procedur, wytycznych, instrukcji dotyczących działalności Zespołu Zarządzania Nieruchomościami oraz opiniowanie projektów aktów wewnętrznych jednostek i komórek organizacyjnych spółki, 
  • przygotowywanie wniosków zakupowych do Zarządu zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • studia podyplomowe lub licencje, szkolenia w dziedzinie zarządzania/pośrednictwa nieruchomościami,
  • doświadczenie min. 5 lat, w tym 2 lata w obszarze zarządzania nieruchomościami,
  • znajomość przepisów dotyczących zarzadzania nieruchomościami oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • wiedza na temat krajowego rynku nieruchomości komercyjnych,
  • doświadczenie w przygotowywaniu postępowań zakupowych i opracowywaniu umów,
  • sumienność, samodzielność, kreatywność, zaangażowanie i umiejętność prowadzenia kilku projektów równocześnie,
  • znajomość oprogramowania: MS Office oraz praktyka  w zakresie obsługi narzędzi informatycznych, programów wspomagających zarządzanie nieruchomościami,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Praca hybrydowa
  • Platforma kafeteryjna
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Kursy i szkolenia
  • Preferencyjne pożyczki
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Spotkania integracyjne
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Totalizator Sportowy/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie