Główny informatyk

Warszawa
Oferta opublikowana20.04.2024
Oferta wygasa19.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny informatyk do spraw administrowania systemami teleinformatycznymi MRPiPS
w Wydziale Systemów Teleinformatycznych MRPiPS i Obsługi Informatycznej w Departamencie Informatyki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządza samodzielnie i administruje oprogramowaniem poczty elektronicznej, w tym: instaluje nowe wersje oprogramowania, konfiguruje oprogramowanie, monitoruje parametry działania środowiska oprogramowania, tworzy dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska oprogramowania w celu zapewnienia ciągłości, wydajności i bezpieczeństwa jego funkcjonowania.
  • Administruje Active Directory MRPiPS, umożliwiającym uwierzytelnianie i autoryzację dostępu użytkowników oraz wykorzystywanego przez nich sprzętu komputerowego do zasobów dyskowych, sieciowych oraz systemów teleinformatycznych, w tym: instaluje nowe wersje oprogramowania, konfiguruje oprogramowanie, monitoruje parametry działania środowiska oprogramowania, tworzy dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska oprogramowania w celu zapewnienia ciągłości, wydajności i bezpieczeństwa jego funkcjonowania.
  • Administruje i zarządza Centralą Wirtualną oraz urządzeniami i usługami telefonii komórkowej oraz stacjonarnej w technologii VoIP, wykorzystywanymi przez pracowników Ministerstwa, w tym: uaktywnia usługi, monitoruje skalę ich wykorzystania i poprawność działania, tworzy dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska.
  • Opracowuje opisy przedmiotów zamówień publicznych na systemy i infrastrukturę ICT w MRPiPS oraz uczestniczy w postępowaniach i komisjach przetargowych związanych z tymi zamówieniami.
  • Zapewnia wsparcie dla serwisantów w instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wykorzystywanego w Ministerstwie, w szczególności: systemowego, narzędziowego i użytkowego, w nadawaniu pracownikom MRPiPS uprawnień do zasobów informatycznych, podłączaniu i konfiguracji urządzeń peryferyjnych niezbędnych do współpracy ze sprzętem komputerowym, obsłudze zgłoszeń w ramach Help Desk.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze it
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego co najmniej na poziomie B1
  • ­Znajomość narzędzi do monitorowania sprzętu i zainstalowanego na nim oprogramowania oraz zagadnień związanych z ich optymalizacją
  • ­Znajomość systemów operacyjnych, w szczególności firmy Microsoft
  • ­Znajomość usługi pocztowej MS Exchange oraz programu MS Outlook
  • ­Znajomość Active Directory
  • ­Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz telefonów komórkowych i stacjonarnych w technologii VoIP
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-06
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Nowogrodzka 1/3/5
    00-513 Warszawa

    Aplikację można złożyć:
    • przez Internet za pomocą ePUAP
    • mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
    • osobiście w siedzibie urzędu
    • przesłać pocztą
    z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DI-8
    (o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Zagrożenie korupcją.
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow
  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
  • Do ofert składanych mailowo należy dołączyć zeskanowane własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
  • W przypadku kandydatów, którzy uzyskali wykształcenie wyższe w uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię
    dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz
    pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski
    dokonane przez tłumacza przysięgłego.
  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów
    jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub
    wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie
    dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane
    oświadczenia.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
    Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają
    wymagania formalne.


Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie