Doradztwo i wsparcie dla managerów w zakresie wszystkich procesów związanych z zarządzaniem zespołami i pracownikami, aktywne identyfikowanie potrzeb oraz współtworzenie rozwiązań HR
Budowanie kultury organizacyjnejopartej na przyjętych w Banku wartościach, wspieranie managerów w zakresie wzmacniania zaangażowania pracowników oraz kształtowania przyjaznego środowiska pracy
Monitorowanie i wdrażanie zmian, udział w projektach realizowanych w obsługiwanych jednostkach
Dbałość o jakość danych, analizowanie i wskaźników dotyczących procesów HR oraz przygotowywanie raportów
Wdrażanie i wsparcie managerów w realizacji polityk HR oraz dbałość o przestrzeganie regulacji i zgodności procesów
Wymagania
Masz co najmniej 5 lata doświadczenia w obszarze HRBP w firmie z obszaru bankowości / usług finansowych lub shared service
Masz wykształcenie wyższe a dodatkowo dobrze znasz prawo pracy i potrafisz sprawnie poruszać się w jego stosowaniu
Szukasz pracy, w której możesz mieć aktywny wpływ na wdrażanie rozwiązań oraz budowanie i zmianę procesów
Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu
Jesteś rzetelny/a w wykonywaniu obowiązków, bliskie Ci są wysokie standardy pracy
Szybko się uczysz obsługi nowych aplikacji i systemów informatycznych
Masz pozytywne nastawienie, łatwo nawiązujesz kontakty i działasz tak, aby osiągać wspólny cel
Oferujemy
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
System szkoleń i programów rozwojowych
Przyjazną atmosferę w pracy
Elastyczne podejście do pracy zdalnej
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!