Oferta opublikowana20.04.2024
Oferta wygasa16.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • obsługa wpływających zapytań od kontrahentów niemieckojęzycznych z branży elektrycznej i hydraulicznej
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • negocjowanie warunków handlowych
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z bieżącymi klientami
  • obsługa posprzedażowa klientów Spółki
  • prowadzenie działań dążących do pozyskiwania nowych klientów we współpracy z Działem Marketingu
  • raportowanie i ewidencjonowanie działań w systemie CRM
  • ścisła współpraca z pracownikami Działu Obsługi Klienta oraz innymi działami firmy

Wymagania

  • dobra znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację drogą telefoniczną i mailową (B1/B2)
  • wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, asertywność
  • bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie
  • chęć do nauki nowoczesnych i praktycznych technik sprzedaży

Oferujemy

  • ciekawą, ambitną pracę w nowoczesnej, prężnej i rozwijającej się firmie
  • pracę na miejscu, w biurze w Poznaniu
  • niezbędne narzędzia pracy (MacBook + telefon służbowy)
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2b, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • możliwość rozwoju
  • pełne wsparcie całego zespołu oraz profesjonalne wdrożenie
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie