Digital Customer Services Manager

Warszawa
Oferta opublikowana27.02.2024
Oferta wygasa27.05.2024
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa
Rodzaj umowykontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżamarketing / reklama / pr

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za realizację celów, działu i zespołu, zapewnienie doskonałej obsługi klienta
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu ciągłego ulepszania procesów obsługi klienta i doświadczenia użytkownika
  • prowadzenie projektów digital związanych z obsługą klienta, od fazy koncepcyjnej po wdrożenie, w tym zarządzanie zasobami, harmonogramami i ryzykiem
  • współpraca z innymi działami: DATA, Automations, Marketing, Sprzedaż - w celu zapewnienia wspólnej strategii digital

Nasze wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze Customer Services, preferowane w branży edukacyjnej
  • preferowane doświadczenie jako PM z obszaru: CX, UX, CS
  • doświadczenie w optymalizacji procesów obsługi klienta - analiza, usprawnienie procesów, rozwój cyfrowych kanałów obsługi
  • zrozumienie podstawowych technologii IT wspierających klienta cyfrowego
  • poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 20 os
  • orientacja na cel, determinacja oraz proaktywna postawa w działaniu - skupiona na poszukiwaniu rozwiązań i realizacji założonego celu
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne

To oferujemy

  • Stabilna współpraca
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego
  • Praca z biura z centrum Warszawy
  • Program motywacyjny z atrakcyjnymi nagrodami
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Dostęp do platformy Mindgram
  • Narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop
  • Swobodna atmosfera i brak dress code’u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie